Yola koyulmuştum "su çok soğuktu ah dostum neden suya attın ki bu nasıl bir fantazidir oğlum yani Avery en düzgün kaptan diye biliyodum o bile böyleyse çekiceğim var nerden yumruk attım bu adama" diye konuşuyordum kendi kendime . İstemsizce gülüyordum Sam" dostum gerçekten bi sandal olur diye tahmin etmiştim bunedir yahu " dedi.
Sonunda kıyı gibi bir yere çıkıp oturduk .Çok karanlık ve sessizdi biraz ürktük ancak oturmaya devam ediyorduk. Bizi izleyen birilerini biliyorum ama kaçmak istemiyorum gibi bir hava vardı ancak kılımı kıpırdatmıyordum . Sam " hey kardeşim bir gün bu adam ölürse ne yapmayı planlıyorsun ? " dedi . " evlenip bir yuva kurucam ve bir daha da bir korsana yumruk atmıycam bunların hepsi bir anlık yürekle oluyor lanet olsun kardeşim " dedim .
Sam" dostum ben kardeşimi arayacağım küçük kardeşim vardı ve kaçırılmıştı günden sonra bütün kaptanlardan, bütün hunharlardan, bütün insanlardan nefret ediyorum hepsi kaderin oynadığı bir oyun kardeşim eğer teslim olursan ÖLÜRSÜN " dedi . Nate " Dostum benim bir ailem bile yok hiç olmadı o duyguyu hiç tatmadım sen birnevi şanslısın " dedim . Suratında hafif bir gülümseme meydana çıktı ve " birazıcık haklısın Nate ancak senin kanından biri olunca için yanıyor kardeşim anlıyor musun " dedi . Ses yoktu sesimi çıkaramıyordum ağzımı kapatıyordu bir el , karanlıkta sürükleniyordum etrafımda en az 2 veya 3 kişi vardı gözlerimin kapandığını fark eder gibi oldum fark edene kadar bayılmıştım Sam ' e ne oldu merak ediyordum ...