Yola koyulmuştuk . Avery ' nin verdiği görevi gerçekleştirmessem sonum kötüydü bu yüzden hızlı olmam gerekiyordu . Sam biraz bunak havasında bir herifti ve bu yüzden ona çok şey anlatmıyordum . Sam " hey hey hey ... hatırladım ahbap beni takip et dedi . Kurtulduğumuz adadaki korsanların sandalına binerek yola koyulduk . Sam ' a hiç güvenmiyordum , hatta tedirgin oluyordum . " hey dostum peki avery seni nasıl tehdit etti " diyince gözlerini kaçırdı ve sakin bir şekilde bana baktı . " Gereğinden fazla şeyleri düşünmüyor musun sence " dedi .
Birşeyler saklıyordu onu öğrenmem lazımdı ancak bu biraz zordu herneyse adayı ve korsan gemilerini gördük yavaş ve sakin bir şekilde adaya yanaştık .
***
Sam kapı görevlisine seslendi " Hey ahbap korsan Jasonla görüşmek için geldik ona Avery den haber getirdik " dedi .
Adam eski ve yıkılacak gibi olan tahta kapıyı açtı , kapının açılma sesi kulağımı tırmalıyordu
Ancak yolumuza devam ettik .Herkes bize bakıyordu bizi serseri veya kanun kaçağı gibi birşey sanmışlardı . Etrafıma baka baka yürüyordum evlerin renkli renkli boyanması ve tahtadan yapılmış minyon şekilleri çok hoşuma gitmişti . Sam diz çöktü "Selamlar kaptan ben Avery nin sağ kolu Sam size haber getirdim " dedi . Jason " söyle bakalım Sam " dedi . Sam " bakın kaptan ortalık karışıyor yeterince müttefiğimiz yok mürettebat gün geçtikçe gemimizden kaçıyor bize dayanamıyor bunun için bize biraz takviye ve akçe lazım " dedi . Jason " Tanrı aşkına Avery ' ye binden fazla adam ve akçe yolladım ,
bak serseri ona söyle o lanet kıçını kaldırıp biraz adam toplasın ve ona söyle borçlarını ödesin ben sıkılmaya başladım ve ona güvenim kalmadı , bunları ona söyleyin " Sam " kaptan biz müttefiğiz ve zor durumdayız lütfen " dedi . "Bak serseri umurumda değilsiniz tamammı artık kendi başının çaresine baksın ve bidahada haber yollamak için köpeklerini değil kendi söylesin " dedi . Sam kendisine köpek denmesinden aşırı huylandı ve " kaptan doğru konuşun yoksa ..." dedi . Kaptan çıldırmıştı ve cevap verdi" Naparsın serseri heh söylesene "dedi ve Sam " Seni aşağılık şerefsiz bidaha gözümüze görünme yoksa alırım kelleni " dedi . Jason " Bak serseri bu kelimeleri hangi özgüvenle söylüyorsun bilmem ama bu gece seni güzel bi şekilde ağırlıyalım , kendine gel biraz seni fazla şımartmışlar " dedi.Daha yeni kurtulmuştuk ama bu aptal yüzünden ölüme doğru koştuk resmen bizi öldürmek için konuştu neler olacaktı bilmiyordum ancak yaşamak istiyordum .