Uyanmıştım ve sivri kayalıkların oluşturduğu mağaralar olan bir adadaydık .Sam öksürüyordu su istediğini söyledi ağzını açtı ancak ada korsanları onunla oynarcasına havadan boş yere akıttı suyu Sam " Siz Adada gezinen bir kaç sürtüksünüz sizi adiler sizin kellenizi alıcam " dedi . Korsanlar iyice kızdı ve Sam bir yumruk yedi Sam söyleniyordu ve küfür ediyordu korsanlar acımıyordu .
Sıra bana gelmişti Sam cebimi işaret edercesine bana seslenmeye çalıştı cebime baktım ve bir köşeli demir parçası vardı Sam dikkatleri üzerine çekti Sam " Hey sürtükler ellerimi çözünde size marifetimi göstereyim " dedi . Korsanlar gülüyordu sıra tam bana geldiğinde demir parçasını Sam ' a yolladım . Bana bir soru sordular
" Nereden geliyorsunuz "dedi . cevap verdim " Bizi kaptan Avery yolladı sizinle bir işimiz yok biz kaptan Jason u arıyorduk konuşmamız lazım onunla " dedim . Korsan düşünür gibi oldu ve şöyle dedi " Umurumda değil sizi pislik fahişeler sizi burada öldüreceğiz Avery bile bulamayacak sizi " dedi . Bir yumruk geldi iki yumruk geldi üçüncüsünde Sam kurtulmuş arkadaki adamın keskin bıçağını çekip boğazını kesmişti . Sonra diğerine bıçağı fırlattı diğeride öldü son korsan kalmıştı ki Sam korumasız elleri bomboştu yerdeki bıçağı korsan görmeden bana sürttü ellerimi çözmem için bir fırsattı hızlı olmam gerekiyordu Sam bıçak sallamalarından kolaylıkla sıyrılıyordu sonunda çözdüm ellerimi ve korsanın bacağına sapladım bıçağı .
Sam " Seni çılgın kahpe sıra bizde çocuk tek sen mi eğlenmeyi biliyorsun diyip adamı bayıltıp bağladı .
Sam " eveeet söyle sürtük bizi neden bayıltıp bağladınız .
Korsan " Sanane " dedi . Sam sinirlendi " Demek söylemeyeceksin hah " dedi . "Bu son soru sizi kim yolladı " Korsan " Annene sormayı dene" diyince Sam çıldırdı adamın kalbine soktu bıçağı ve döndürmeye başladı bu iğrenç bir görüntüydü adamı deşmişti ve onu param pinçik etti . Adadan kurtulduk ve yolumuza koyulduk Avery sinirlenmeden yola devam etmeye başladık ...