Sabah kalktım ve elimi yüzüme siper ederek yataktan kalktım.Yeni bir okula başlıyordum.Ama hiç heyecanlı değilim.Çünkü eski okulumda bir sapık peşime takıldı.Bende onun ağzını yüzünü kırdım.İşte bu nedenle annem beni o okuldan aldı.
Üzerime beyaz bir gömlek,altıma da lacivert bir kot şort giydim ve kahvaltıyı hazırladım.Ve yine sakarlığımı öne sürdüm.Çayım lacivert şortuma döküldü.Kahvaltımı yapıp gri bir kot şort giydim.
Binadan çıktım ve okula doğru yürümeye başladım.Hızla bir araba bana hafifçe çarptı.Sonra arabanın içinden acayip yakışıklı ve karizmatik bir çocuk çıktı.Ona sinirle baktım.
"Salak!!Ehliyetini kasaptan mı aldın.Aaa!Doğru belkide hiç ehliyetini yoktur." dedim.Çocuk bana baktı ve
"Zaten bir şeyin yokmuş." deyip gidince sinirlendim ve arkasından
"Öküz!!!" diye bağırdım.Çocuk da geri geri yürüyerek yanıma eğildi.
"Ne dedin bana?" diye sordu ben de
"Öküz!!!Dedim" dedim.Çocuk bana öyle havalı baktı ki anlatamam.Oracıkta çocuğa sarılmak istedim.Aman Kıvılcım çocuğa asılma hemen.Ayyy!!Ben okulu unuttum koş Kıvılcım koş.
Okuluma geldim ve hemen müdürün odasına girdim.Sınıfımı öğrenip çıktım.
Ohh be!!Sonunda canım evime geldim.Biraz uyuyayım bari deyip odama girdim.Ama aşağıdan bağırma sesleri geliyordu.Sanırım kavga var.Kavga varsa bende varım bir kere.
Aşağıya indim ve
"Oh my good"diye bağırdım.benim karizmatik,bir çocukla Mal bir kız için kavga mı ediyor?Diye düşünürken o pislik kız beni itti.Döne döne karizmatiğimin üstüne düştüm.Çüş yani!!Mal kız karizmatiğime bağırarak
" Off Ateş yaa.Hani benim için Bora'yla kavga ediyordun."dedi.Bu arada ben hala karizmatiğimin kaslı kollarının arasındaydım.Eyvah!!Şimdi ne yapacağım ben annem bana odamın penceresinden terlik sallıyor.Şimdi kaçma zamanı Kıvılcım.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Kıvılcımı
Teen FictionSanırım dünyadaki en şanssız kızıyım.Tüm aksilikler benim başıma geliyor ama bunun sonu aşkla bitiyor...