"Sen görürsün Ateş!!!"
"İyiki korkuttuk!Sende korkmasaydın herşeye!!"
"Bağırmasana!!Kulağım sağır oldu!!!!
"Sen beni kızdırıyorsun,o yüzden bağırırım!!"
"Tamam bende seninle konuşmam!!!"
"Hayatımm,özür dilerim.Benim aşkım çok mu kızmış kocasına?"
"Off!Evet ve suss!!"Kamp alanına geldik.Çadırlarımızı kurup,içine girdik.Ayy!Acaba Masal ne yapıyor?Hemen fermuarını açıp,içeri girdim.Girmez olaydım!!Gözlerimi kapatıp
"25 yaş üstü şeyler yapmayın!!"dedim.Masal'da
"Sende ayı gibi dalmasaydın içeri!!" dedi.Bende
"Gelmeseydimde devam etseydiniz!"dedim ve çadıra girdim.Ateş!Ateş neredesin?Nerede bu yaaa?Gözyaşlarıma engel olmadım ve Ateş'i aramaya koyuldum.Ateş'i balık tutarken buldum.Ohh be!!Birden korktum haaa!Ateş'in yanına geldim ve Ateş bana
"Hayatım ben sana balık tutuyordum.Süpriz olsun istedim ama kısmet değilmiş."dedi ve oltayı bırakıp bana sarıldı.Çadırlarımıza girdik ve uyuduk.Hemen yarın olsun ve evimize kavuşalım.
~~~
Sabah kapının çalınmasıyla uyandım.Bu saatte kim gelebilirdi ki?Kapıyı açtığımda karşımda siyah saçlı,kahverengi gözlü bir kız çıktı.Kim ki acaba?" Eee...kime bakmıştın?"
"Ateş'e!"
"Sebep ne?"
"Onunla konuşmam lazım!"dedi ve öylece kapıda dikildi.Ateş'i çağırmak zorunda kaldım.Ateş yanına gitti ve onları gizlice dinledim.
"Sen hala gitmedin mi?O gece benim sarhoşluğum yüzündendi o kadar!!"
"Ateş ben senden hamileyim!" dedi gıcık olduğum kız.Yıkıldım!!Telefonumu masadan kapıp,kapıya ilerledim.Ateş arkamdan
"Aşkım!Nereye gidiyorsun?"
"Seni ilgilendirmez!!"dedim ama kolumdan tutup beni kendine çekti.O sırada Kaan aklıma geldi.Bu hıyar da onun gibi kendine çekiyor yahuu!!
"Kıvılcım!!Nereye gidiyorsun dedim!!"
"Bebeğiniz için yer ayırmaya!!"
"O bebek aldırılacak zaten."o sırada gıcık kız da
"Hayır Ateş!!!O bebek doğacak!!!"konuşmalarından fırsat bularak taksiye atlayıp,kaçtım.Masal'ın evine gidecektim.Kapıyı Cem açtı.O Cem'e zaten gıcığım,bir daha onu görürsem ağzına burnuna sıçıcam bu sefer!!!
"Atarlı yenge!!" dedi ve güldü.Sanırım ağzına burnuna sıçarım tarafını sesli söylemişim.İçimden"Aman!!Boşversene Kıvılcım"dedim ve içeri girdim.Masal benim yüz ifademden kötü olduğumu anladı.Bende ona herşeyi anlattım.O da şeytanice bir fikir buldu ve anlatmaya başladı.
"Yarın Cem'in teyzesinin düğünü var.Ateş'i de çağırdı.Sende,Benim yakın bir arkadaşım var onunla sevgili numarası yapacaksın.Adı da Mert.Bu şekilde Ateş seni kıskanacak!"dedi ve ellerini çırptı.Kafamı sallamakla yetindim ve koltuğa uzanıp,televizyonu açtım.Yanıma Cem geldi ve kumandayı benden aldı.Sonra bende sinirden kafasına bir şaplak geçirdim.Cem acıdan inlerken yanıma
Masal geldi ve bana Bordo,mini bir elbise verdi.Bu elbiseye bayıldımm!!Sır dekoltesi vardı ve çok güzeldi.Sonra Masal"Hadi Kıvılcım!Uyuda yarın planımı varrr!!!"dedi ve odasına gitti.Bende koltukta kendimi uykunun kollarına verdim...
~~~
Uyanır uyanmaz Mert geldi.Gerçektende yakışıklıydı ama Ateş kadar değil...Neyse önemli olan Ateş'in beni kıskanması.O yüzden hemen giyindim ve makyağımı yaptım.Hemen düğün salonuna gittik.Mert'in koluna girmek zorunda kaldım.İçeride Ateş vardı.
ATEŞ
Hanımefendiye bak sen!!Daha benimle evliyken nasıl böyle tipsiz birini bulur?Şimdi ben o herife gösteririm!!Karıcığımmın yanındaki herifi öldüresiye dövdüm.Kıvılcım bir yandan gülüyor bir yandan da üzülmüş gibi görünmeye çalışıyordu.Ne yani bu gerçek değil mi?Kıvılcım yüzünden adamın yüzünü patlattım yaaa!!
KIVILCIM
Mert'i öldürüyordu kıskanç hıyar.Biraz daha dövseysi kansızlıktan ölebilirdi.Biraz güldüm ama gülmem yarıda kaldı.Bizim davetsiz misafir hem benim evden gitmeme neden oldu,şimdide buradan gitmeme neden olacak!!Ateş'in yanına hızlıca geldi ve dudaklarına yapıştı.Hızlıca koşarken ayakkabım ayağımdan fırladı.Kendimi bir an Kül kedisi sandım ama son sürat yürümeye devam ettim.Ben varken nasıl Ateş'in yanına gider anlamıyorum.Evin anahtarını paspasın altına koymuştum.Kapıyı açar açmaz gözüme hamilelik belgeleri falan çıktı.Karıştırırken ikiz olduğunu gördüm.Vayy bee Ateş!!!Nasıl bana yaparsın bunu?Kendimi kötü hissedip banyoya gittim.Kustuktan sonra biraz rahatladım.İçimde kötü hisler vardı.Hemen ambulansı aradım.Fenalaşıyoruuumm.Sancılar geldi.Ne oluyo bana yaaa!!!
~~~
Sizce Kıvılcım hamile mi olsun?Yoksa bu sadece bir raslantı mı olsun?Sizleri öpüyorummm😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Kıvılcımı
Teen FictionSanırım dünyadaki en şanssız kızıyım.Tüm aksilikler benim başıma geliyor ama bunun sonu aşkla bitiyor...