Dupa 2 ore petrecute pe net si prin carti am reusit sa terminam proiectul. Sincer imi place sa lucrez cu el e chiar serios cand vine vorba de teme.
- In sfarsiiiit!exclama el si lasa laptop ul si proiectul pe birou.
- Jumatate din neuronii tai cred ca tocmai au disparut. spun eu zambind.
- Foarte haios. spune el zambind fals.
- Ohh asa e. Nici pe aia nu i mai ai. spun eu razand.
- O sa platesti pentru asta!spune el si se arunca peste mine.
- Da te jooos grasulee!spun eu impingandu l.
El pur si simplu statea si radea in timp ce eu incercam sa l dau jos dar... Nicio sansa... Dintr o data imi prinde mainile imobilizandu mi le in timp ce privirea mi s a blocat asupra ochilor lui.
"Cat de frumosi pot fii!"imi spun in minte.
- Uhm... Cred ca ar trebui sa merg acasa. E deja tarziu. spun scuturandu mi capul.
- Uhm... Da. Ne vedem maine.spune el rusinat.
Imediat cum s a ridicat mi am luat geanta si am dat sa ies pe usa dar ceva m a oprit. Matt mi a prins incheietura intorcandu ma cu fata spre el , lipindu si buzele de ale mele formand un sarut timid.
Buzele noastre s au despartit si amandoi ne am privit cateva secunde.
- Uhm... E-eu..se balbaie el rusinat.
- Ne vedem maine...spun uimita de gestul lui.
"Ce naiba a fost asta ?!" 'Un sarut ce altceva poate fii?'imi spune constiinta.
Matt POV
Ce naiba tocmai am facut?! "Ai sarutat o duuh"imi raspunde subconstientul. Mai taci subconstient prost! Ce naiba a fost in capul meu? De ce am facut asta?!
Daca o sa se indeparteze de mine? Nu vreau asta e cea mai buna prietena a mea! Oh boy cum mai dau ochii cu ea maine... Geez sunt cel mai mare bou!
"Oh dar calmeaza te! A fost doar un sarut... Nu e ca si cum te ai culcat cu ea.." Mda... Ai dreptate. "Mereu am dreptate huh!" Tu n ar trebui sa dormi? Noapte buna subconstient prost...