Dupa bataia cu perne dintre cei trei prieteni au hotarat ca este destul de tarziu pentru a se uita la un film horror. Au pregatit totul mai apoi asezandu se in pat pornind filmul. Matt o tinea in brate pe Ashley aceasta nevrand sa se dezlipeasca de el in timp ce Katy statea retrasa in capatul celalalt al patului singura si nu prea incantata de asta. Pe timpul filmului la scenele mai de groaza doar Ashley s a speriat Matt aducand o si mai aproape de el.
Katy statea in acelasi loc incercand sa evite sentimentele ce i treceau prin minte. Nu voia sa arate dar nu i placea asta. Se simtea data la o parte si destul de singura atunci cand ii privea pe cei doi. Se bucura pentru ei dar in acelasi timp ii parea rau. Cu ceva timp in urma isi dorea sa fie in astfel de situatie cu Matt dar n a vrut niciodata sa recunoasca ce simte.
Filmul s a terminat intr un final fiecare ducandu se in camera lui. Ashley si Katy au ramas in aceeasi camera Matt mutandu se in cea de alaturi. Fetele planuisera sa l machieze cat el dormea insa nu le a prea iesit din moment ce Katy a adormit.
-Dormi?intreaba Ashley.
Nimic.
- Katy trezeste te!spune ea din nou zgaltaind o usor insa aceasta tot nu raspundea.
- Fiti ar somnu de ras...bombane Ashley culcandu se la loc.
----
Dimineata a venit iar cele doua prietene s au trezit.
- Matt s a trezit?intreaba Katy.
- Nu cred hai sa l trezim noi!spune Ashley.
Cele doua si au luat cate o perna deschizand usor usa camerei lui Matt insa toata distractia le a fost stricata atunci cand l au vazut pe Matt treaz.
Ashley a sarit pe el lovindu l cu perna apoi sarutandu l.
Katy a privit cateva momente scena insa a lasat privirea in jos plecand in camera ei deoarece se simtea in plus..