Capitolul 9

63 9 3
                                    

   Uneori parintii nu inteleg anumite lucruri si fac un scandal dintr o prostie precum...notele.
        - Domnisoara Katherine!striga tata de jos eu coborand cu o fata de copilas nevinovat.
         - Da tati?intreb cuminte.
       - Ce e cu nota luata azi?! De ce nu ai invatat?!tipa el nervos.
        - Nu stiam ca ma va asculta!ma apar eu.
       - Nu conteaza! Trebuie sa inveti mereu!tipa el.
        - Dar pot explica...spun eu.
       - Nu! Iti indrepti nota! De acum vei sta in casa si vei invata!tipa el.
       - Dar tata!ripostez eu.
       - In camera ta. Acum!tipa el alaturi de mama.
      Am urcat nervoasa in camera mea trantind usa in urma. M am trantit in pat bagandu mi capul in perna si tipand.
      Nu e corect... E doar o nota.. Peste ceva timp nu va mai conta.. Mereu fac asa! Mereu ma critica cand vine vorba de scoala... Nu mai suport!
       - Katy vino la masa.spune mama intrand in camera.
       - Nu mi e foame. spun fara a o privi.
       - Kathrine nu agrava situatia spune ea.
        Am oftat ridicandu ma din pat trecand pe langa ea.
       Am intrat in bucatarie unde ne am asezat toti trei la masa o liniste tensionata asternandu se.
       Am terminat cat mai repede de mancat si m am retras in camera mea dandu i un mesaj lui Matt.
      Eu: Hey se pare ca sunt prizoniera in casa ceva timp. :(
   Syys: Sa ghicesc. Au aflat de nota.
       Eu: Mdap... Ma mir cum nu ai auzit tipetele tatei:))
      Syys: Aa el era? Credeam ca latra un caine prost. Oops...:D
        Eu: Haha foarte haios. Vorbim mai tarziu. Bye!
          Am blocat telefonul lasandu l pe noptiera. M am ridicat lenesa ducandu ma direct la baie. Am dat drumul la apa pentru a se incalzi si am inceput sa ma dezbrac usor usor. Am pus hainele in cosul de rufe si am intrat sub apa calda. Bulele de cristal alunecand usor pe pielea mea fina. Am luat sapunul cu aroma de levantica si am inceput sa ung fiecare particica a corpului. Mi am desfacut parul lasand ca apa sa l ude apoi l am spalat cu sampon cu miros de menta.
       Am oprit apa iesind usor din dus incercand sa nu alunec. Insa norocul nu a fost de partea mea din moment ce...
      - Auch !strig usor la contactul cu podeaua.
       M am ridicat usor imbracandu ma cu pijamalele cu  Baloo din cartea junglei si m am bagat in pat cu o durere mica de spate.
     ------ A doua zi----
     Perspectiva lui Matt
        - Hai Ashley trebuie sa o cunosti! E super. E cea mai tare. E exact ca tine!spun entuziasmat.
      - Ok ok nu mai dispera atat maimuto. spune ea razand.
        - Ma bucur asa mult ca te am cunoscut!spun imbratisand o.
       Asheley---
      Ashley e o prietena super pe care am cunoscut o acum doua saptamani cred. N am apucat sa ies cu ea...pana azi. E super. Are parul blond si ochi albastri si e exact ca Katy. S ar intelege super!
       - Daca n ar fii fost pedepsita ti as fii prezentat o chiar azi. spune bosumflat.
   ----
     Katy POV
      Am deschis ochii usor incercand sa ma obijnuiesc cu lumina. M am ridicat somnoroasa in fund uitandu ma la ceas. 9:30 super. Am mers lenesa la baie facandu mi rutina zilnica apoi imbracandu ma cu ceva lejer. Pantaloni de trening si un tricou negru larg. Azi e sambata dar din pacate sunt inchisa in casa. Yeeeey...
       Am privit spre birou unde ma asteptau cartile si notitele ce trebuie sa le invat.
        Am miorlait nemultumita si am oftat luand toate cartile si punandu le in pat incepand sa invat. Sper sa inteleg ceva...

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum