A doua zi----
- Katy! Katy scumpo trezeste te! Katy!
- Ihh ce e mama?spun somnoroasa.
- Trezeste te! Intarzii la
Scoala. spune ea.
- Ihh iar scoala...spun trantindu ma inapoi in pat.
- Sus Katelyn!tipa mama scutarandu ma din toate incheieturile.
Am oftat adanc si m am ridicat lenesa. M am dus la baie si mi am facut rutina de dimineata apoi m am asezat in fata dulapului. Am ales un tricou alb si o pereche de blugi verzi stramti. Un hanorac maro pe deasupra si in picioare tenisii.
- Ai lua...incepe mama dar o opresc.
- Da am luat tot. Da sunt sigura. Da am verificat. spun eu chicotind.
- Ok hai la masina. spune ea facand semn.
Am iesit amandoua din casa si mergeam spre masina cand ceva mi a atras atentia. Un grup de cativa baieti treceau pe strada mea. Hmm imi par cunoscuti...
Ii priveam atenta cand ceva m a facut sa tresar. Acei ochi... E "misteriosul" de ieri...
La fel ca si ieri se uita la mine.
"Ce naiba mai vrea si ciudatul asta?" imi spune subconstientul.
"N am nici o idee..."spun privindul confuza.
-Frate esti ok ?il intreaba un baiat blond cu ochi verzi si super frumos.
- Aaa... Da. Hai sa mergem. tresare "misteriosul " si si reia drumul.
- Katy esti bine scumpo?intreaba mama.
- Da..
- Te sjmti bine? Esti cam palida.
- Sunt bine.
- Esti sigura? Daca vrei mergem la un doctor si...incepe ea dar o ignor.
- N am nimic mama!spun intr un final.
Tot drumul am stat tacuta privind lumea ce se plimba. Mama tot spunea ceva dar eram cu gandul in alta parte.
Pur si simplu nu mi l pot scoate din cape pe baiatul ala.... Am tot felul de intrebari in minte la care vreau un raspuns. Cine e el? Ce vrea de la mine? Ce secrete ascunde? De ce vrea sa para dur atunci cand ma priveste?... Ihhhh de ce mi face astaaa....
- Katelyn! spune mama si tresar privind o speriata. Am ajuns la scoala. spune ea si aprob coborand grabita din masina.
Am mers direct la dulap ignorand susotelile si rasetele celorlalti. Mi am deschis dulapul si mi am lasat geanta luand doar carte si caietul de romana. Cand am inchis dulapul am avut un mic soc. De ce? Pai pentru ca "el" si prietenii lui erau la doua dulapuri distanta. Am scuturat din cap pentru a mi reveni si am pornit spre clasa dar in timp ce mergeam i am auzit pe acei baieti cum spuneau ca au romana.
"Fuck! Cum rezist o ora cu "el" in clasa?"
Am inghitit in sec si am intrat in clasa asezandu ma in prima banca , ca de obicei. Ghinionul meu a fost ca "el" s a azezat in stanga mea.
--- In timpul orei---
"Nu mai pot rezista. Se uita non stop la mine. Ce naiba fac. Nu mai pot simt cum panica pune stapanire pe mine... De ce rosesc?! Ihhh ce se intampla cu mineeee?!
TRRRR! TRRRR
"Salvata de clopotel!" rasuflu usurata si ies din clasa ca o tornada.