"Randi" 160 centiméternél

401 27 0
                                    


- Cs...csak egyel. Vele is akaratomon kívül. - mondtam a végére szégyenemben lehajtott fejjel. - Két éve az egyik kadét társammal...de nem nagyon akarok róla beszélni, csak elfelejteni.

- Szóval már nem vagy szűz. Jól mondom, nem igaz? - kérdezett újra. Egy aprót bólintottam. Szégyenemben, itt helyben elsüllyednék, ha nem tartana az ágy. - És el akarod felejteni....nos, ezen a problémán lehet segíteni.. - húzta gonosz vigyorra a száját, és végigsimított fedetlen combomon. Ijedten, remegő íriszekkel fürkésztem az arcát, ami egyre közeledett. Mindkét keze a combjaimra siklott, és szétrántotta őket, így azok közé fel tudott térdelni az ágyra. Az alkaromon támaszkodva feküdtem alatta. Egyik keze továbbra is a bal combomon pihent,a másik a fejem mellett, én pedig fülig pirultam. Nem is kell mondanom, jót szórakozott rajtam. Hirtelen levette a combomról a kezét, és elkezdte felhúzni vele a pólóm. Egy kaján mosollyal az arcán lenézett fedetlen hasamra,és lehajolt hozzá. Orra hegyét végigsimította rajta, és kezével lejjebb húzta a nadrágom, hogy kilátszódjon a csípőcsontom. Ajkaival rá tapadt, én pedig akaratlanul is löktem rajta egyet. Basszus, mit csinálok? - Gyönyörű testtel áldott meg a sors, mondták már? - nézett vissza a szemembe. Zavartan megráztam a fejem. - Bassza meg...milyen kibaszott aranyos és dögös vagy Nana.... - nyögött fel (Nem értem mitől...) , és másik kezével is megtámaszkodott a fejem mellett. Feje vészesen közeledni kezdett az enyémhez. Mikor már csak pár milliméter választotta el a szánkat egymástól, és megéreztem arcomon a leheletét, a paradicsom színét vette fel a fejem. Egyre több pillangó kezdett el repkedni a hasamban. Lehunytam a szemem, és vártam hogy megtörténjen. Vártam türelmesen, de nem történt semmi. A nyakamnak esett.Összeszorítottam a combom, satuba fogva ezzel a combját, de nem érdekelt. Egy nagy, és elég erotikusan hangzó sóhaj hagyta el a szám, ami nyögésbe végződött.

- Ezt élvezed ugye, Kölyök? - duruzsolta a fülembe és újra nyalni és harapdálni kezdte a vékony bőröm.

- Ri..Rivaille... - nyöszörögtem. - Ne...k...kérlekh..!

- Mikor lettem Rivaille? - emelte el a fejét. - Neked csak Levi, Aranyom! - a becenév furcsán csengett a szájából. És visszatért újra foltokat csinálni a nyakamra.

- Ne..nem sz..szabad! - Pedig nagyon akarom.

- Ha megmondod miért nem, abbahagyom. - jelentette ki, és tekintetét mélyen az enyémbe fúrta.

- M...mert... - elkaptam a tekintetem. - ....ha megtudják, Téged Erwin, engem Mei nyúz meg élve...és a katonád vagyok!

- Rosszul hazudsz. - jelentette ki, és megfogta az állam.

- Te...tessék? - rántottam el a fejem. - Nem hazudok!

- De, hazudsz. Téged nem a többiek aggasztanak, hanem az az Akira gyerek, vagy tudja a faszom mi a neve! - Honnan ismeri?

- H..honnan tudod, hogy Ő volt: - kérdeztem halkan, miközben a fejem oldalra fordítottam.

- Aznap láttam, ahogy megkötöz, és elrángat. Követtelek titeket, és hallgatóztam. - vallotta be, fejét oldalra fordítva. Fekete hajzuhataga eltakarta előlem az arcát.

- L..láttad? - néztem rá. - É...én.... - beharaptam alsó ajkam, könnyek kezdték égetni fekete szemeim. Elkaptam a fejem. - Én ellenkeztem....de lekötözött és...annyira fájt... - mondtam a végét elhaló, sírós hangon.- Szörnyű volt! - szinte ordítva mondtam ki. Zokogni kezdtem. Mindkét kezemmel eltakartam az arcom, ezzel teljesen az ágyra simultam. Hirtelen kihúzta lábát a combjaim közül és leült mellém. Én is felültem mellé, lábaimat maga alá húztam. Éreztem, ahogy két kar fonódik össze a derekam körül. Nem érdekelt mit érzek, és mit nem, közelebb bújtam hozzá, megpróbálva még kisebbre összehúzni magam. Mindkét kezemmel megmarkoltam az ingét, fejem a mellkasába fúrtam.

Card CastleWhere stories live. Discover now