Köszönöm még egyszer Roxane0819 -nek, hogy kihívott erre a...erre!Nana és a megfogalmazás....ötöst ide!
Na szóval....igazából, foggalmam (direkt írtam így...nem megkövezni!Nem szabad!) nincs róla, mit kéne most ezzel csinálni, de megpróbálkozok vele, hátha!
14 éves vagyok, lassan 15, ami nemsokára bekövetkezik (Március hol van közel?Sehol!Ügyes vagyok, mint mindig!), itt ülök a gép előtt, és pötyögöm agyam kis szüleményeit. Mindig is szerettem írni és olvasni, na meg rajzolni. Lassan másfél-két éve "csatlakoztam" az animések közösségébe, amit nem bántam meg. Ekkoriban ismerkedtem meg, életem legelső animéjével, amit pár nap alatt ki is végeztem, a Noragami-val. Már kiskoromban is néztem egyet-kettőt (amikről nem is tudtam, hogy az lenne XD), é sutána hagytam a csipába. Aztán, hatodik év elején- hetedik év végén (vagy nyári szünetben), rászántam magam, és megnéztem.Hát...nem bántam meg...mai napig örök kedvenc marad, már csak azért is, mert ugyan az a hangja a két legnagyobb kedvencemnek (már, ki is lehet találni, KIK azok :3 ). Éééés, utána jött minden!Másodikként néztem végig (a felétől az öcsémmel XD), az Attack on Titan-t, amit mai napig imádok. Akkoriban még....undorodtam...ja, asszem ez a megfelelő szó rá.... a yaoi-tól, mára pedig akkora shipper lettem, amekkorát a világ nem látott! Magát, az írást, lassan második éve kezdtem el. Eddig, azt vallottam, hogy egy éve - egy BVB fanfiction-t kezdtem el amúgy akkoriban- , de aztán rákerestem a legelsőre. Életem legelső blogjára....hát valami szörnyű X"D. Nagy megszállottja voltam akkoriban a Csábításból Jeles-nek, főleg Castiel-t fanoltam, és elkezdtem róla írni, de nem is akár milyet!Egyből, bele a lecsóba, egy fantasy-val indítottam, amiben szó szerint mindenki vámpír. Szegény Kentin-nek meg a "Smith" vezetéknevet adtam XD. Aki érti, szóljon.....mert nekem leesett a dolog....elég hamar.....T^T. Szegény gyerek....mindegy!Szóval, lassan két éve kezdtem a "szakmát", de csak nemrég kezdtem el "ide" feltölteni a részeket....mind az egy blogomból, a -jelenleg- 42-ből. Lehet mondani, hogy függő vagyok, vagy hogy beteg, tudok róla. Első sztorijaim közé tartozik 10-12 Black Veil Brides FF, ezek közül sok az 1-2 részes. (Kivéve egyet, azon 18 van!)Éééés utána jöttek a crossover-ek. Durván kettő. Agy BVB AoT crossover. Hát az is borzalmas XD. A megfogalmazás egész jó volt, az alapsztorira még mindig emlékszek, de boooorzalmasan rossz maga a blog. És nem a fejléc, vagy ilyenek....na szép, megint eltértem a tárgytól!Szóval, a crossover-ek után, lett egy Tokyo Ghoul, egy Noragami illetve egy Inu x Boku SS blogom (egyiken sincs rész), ja, meg egy Death Note. Éééés, ezek után jött a reeengeteg AoT. Szám szerint - amin van is rész- 10. (Akit érdekel, írjon, nem harapok! ^3^) Kicsit az írásról meg ilyenekről is kitérek, kicsit magamról is kéne beszélnem. Ugye, a korom tisztázódott, megy ilyenek. Rövid - olyasmi hosszú, mint Petra-é-, sötét barna (valaki szerint fekete, de ez barna -.-), göndör hajam van, és barna szemem. DURVÁN 160 centi magas vagyok. Pont egy magas vagyok Levi-vel, YASS! T3T Állandóan feketében járok, és ezt leszögezném előre: NEM vagyok EMO. Csak szeretem a feketét, ennyi az egész! ^^ Na igen....a hajamra visszatérve, hátul fel van nyírva...hogy mondjam...Undercut-om van!Nem találtam meg máshogy, Én is így hívom...(fel van nyírva, mint dlágaszágomnak, nem körbe, hanem CSAK és kizárólag hátul..mert miért ne?)Szhóúval, a magasságommal, és kinézetemmel is basztatnak, illetve mind a 18 emberből -magamat nem számolva- 14-en utálnak. És persze "Törpe" vagyok, pedig még mellettem van két alacsonyabb lány is, mindegy....a kémia tanárom kinézett magának, főleg azért, mert feketét hordok. Az osztályom meg majdnem a fél tanári karnak beadta, hogy sátánista vagyok. Könyörgöööm, csak mert rock-ot hallgatok, és feketét hordok (illetve szegecses karkötőt meg nyakláncot, de csak itthon), nem fogok pörgő fejjel fel-le négykézláb mászkálni az emeletről!-.-"Mheeendegy....van egy "Internet Friend-em", akivel eddig csak egyszer találkoztam, illetve van köztünk 600 kilométer (most lehet nagyot mondtam, nembajaz!). Megint eltértem a dolgoktól! Személyiségileg, esküszöm, olyan vagyok mint Eren...nem tudom hogy, vagy mint, esküszöm!Szóóóval ja....Még nem tudom mit kéne magamról mondanom....Yaoista, otaku, Japán kultúra imádó, meg ilyesmik. Amúgy, ez eddig egy fél önéletrajz >.> Hmm....ja igen!Szeretem a fura dolgokat!Mármint, nem ami amúgy is fura,mint a béka evés meg ilyenek, hanem a mi másoknak fura!Például felhoznám most a hátizsákom, ami ilyen...hogy is mondjam....borda, meg gerincoszlop van rányomtatva, meg ilyenek. Az ilyenektől mások inkább távol maradnának, de Én kurvára élvezem, hogy milyen fejekkel bámulnak meg az utcán XD Ja igen, amit mééég kihagytam, hogy amúgy, a Card Castle-t, meg amúgy az összes többi AoT sztorim EreRi-nek lett tervezve. Tehát, a Card Castle-t is tessék úgy olvasni, hogy yaoi-nak volt eredetileg tervezve!De még nem vagyok rá lelkileg felkészülve T^T. Illetve, már kezd ez is megtörni, vagy egy blogom, amin Eren-nek a lány változata van, meg egy másik 3-4, amiben Levi lány változata van. Tehát, fejlődök, tapsot nekem!Még egy pár dolog magamról, szeplő, tetkó, piercing, nyakörv , szegecs, és bakancs mániákus vagyok. A mostani bakancsom például lassan 1 éves lesz!Igen, fura vagyok.......
Tyű, ennyi mindent magamról >.> Na nem baj, legalább bele lehet látni az Én rohadt fura világnézetembe.....^3^
Jelöltjeim:
Remélem sooook mindent elárultam magamról, a következő rész pedig fogalmam sincs mikor jön...de megpróbálok sietni vele!
ESTÁS LEYENDO
Card Castle
Fanfic"Sötét szemek, koromfekete haj, alacsony termet, és vékony testalkat, fehér ruhával borítva....Az arcom kivételével, mindennel meg voltam elégedve! Hogy miért is "problémás" az arcom? Sok mindenki szerint - ami száz emberből százat jelent - , olyan...