Nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez a díj az első eset. Vagyis, már kaptam egyet, de az Blogger-en volt...neem akarom én magam fényezni!Nem olyan ember vagyok!
1: Nazson csépen köcönöm TWD2001
2: Kezdjem elölről, vagy az már uuugyan mindegy, ha rég elolvastam? oO
3: Phiiipa!
4: 10 Tény magamról:
- Utálom ha fotóznak, felvesznek, vagy bármi ilyesmit, amin Én bármilyen formában rajta/benne vagyok, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül....
- Feketét hordok, rock-ot hallgatok, és a környezetemben mindenki sátánistának titulál..
- Nem vagyok vallásos!Fogalmam sincs, ezt most miért írom, de így van...
- Imáááádhok olvasni, fél könyvtár van az ágyam mellett
- Most jöttem rá, hogy naaagyon nehéz 10 tényt összeszedni magamról...
- Utálom a sötétet. Lehet most beszarinak hívni, ez van!
- Egy lépést nem teszek a telefonom nélkül. Benne van a fél életem!
- A Card Castle eddigi részeit egy kis, kék , vonalas spirálfüzetbe írtam le (mi bajom van? XD)
- Kedvenc szinkronszínészem Hiroshi Kamiya!Whoaaaa ♥-♥ az a hang anyáááám *O*
- Imádom ezeket a kis "kaomoji" izébizéket, ha tehetem, ilyeneket használok
(≧◡≦)
5: Kérdeztek-válaszolok (MEH EZ A CHÍÍM?!)
- Ingadozok a kettő között, aminek olyan a sztorija, annak "boldogan éltek, amíg meg nem haltak", amelyiknek meg olyan, annak meg "MINDENKI MEGHAL!"...ezt a körülírást, életem válasza, komolyan!A lényeg remélem érthető XD
- Ooooh, felsorolnám én midet, de most per.pill, a Shingeki! Kyojin Chuugakkou (Waaah. Levi' s song *O* favourit!), illetve a Kuroshitsuji (Black Butler)
- Teeeljesen normális!Én a békáktól, lepkéktől, gyíkoktól meg az ilyen kis "aranyosoktól" félek...vagyis inkább iszonyodok!Bruh... -o-
- Shiiimán!
- Is-is, attól függ, hol vagyok, Ha itthon, akkor inkább gép, ha viszont muszáj máshol lennem, ráakaszkodok a telefonomra
- Az Én eléggé idióta írásmódomhoz képest, teeljesen!
- Teeljesen normális vagyok!Papírom is van róla!Igaz Én írtam....
- Olyanom nem nagyon van, viszont utálom a macskákat!(Pedig nekem is van egy, lol ) Amikért viszont természetellenesen vonzódok (???) azok a kecskék.....fura ember vagyok!
- Népművészeticserépedény!Ez ugyan két szó, de megoldottam XD
- "Mit mond a róka?"
6: Kérdéseim
- Ha animézel, mióta?
- Macska, vagy kutyapárti vagy?
- Van háziállatod?Ha igen, mi (vagy mik oO)?
- Ha elutazhatnál bárhova, hova mennél, és miért?
- Mióta írsz?
- Szerinted normális dolog, ha elnevezem a pókokat a szobámban?(Nem tartok "kisállatokat" de egyszer hülyeségből elneveztem egyet, és azóta mindegyiknek adok)
- Elfogadható ez a gyors "szerelmi vallomás" izéé amit leírtam?
- Megennél egy szivárványszínű ételt? (nem tudom honnan jött XD)
- Van kedvenc idézeted? (Filmes, vagy ilyesmi)
- Mi volt a legnagyobb hülyeség, amit eddig elkövettél?
7: Jelöltjeim:
dorottya44 Mi A F@sz?! (+18)
BarbaraCsonka CS.J. Változat; Gondolataimba Merülve | Lexie
Roxane0819 Riren - Impossible Love (HUN)
YOU ARE READING
Card Castle
Fanfiction"Sötét szemek, koromfekete haj, alacsony termet, és vékony testalkat, fehér ruhával borítva....Az arcom kivételével, mindennel meg voltam elégedve! Hogy miért is "problémás" az arcom? Sok mindenki szerint - ami száz emberből százat jelent - , olyan...