Első

369 18 7
                                    


Figyelem!16+/18+ jelenet következik!Most mindenki ellenőrizze le, eltette-e a tejet!Nehogy megromoljon!

Köszönöm a figyelmet!

- Akarod? - kérdezte, mintha ezt most már rajtam múlna. Lényegében, így is volt.

- Nagyon... - suttogtam, és egy csók erejéig lehúztam magamhoz.

És visszatért a nyakamhoz. Finoman beleharapott, melyet egy újabb nyögéssel és sóhajjal díjaztam. Ez Őt jobban felcsigázta, és elkezdte kigombolni az ingem. Itt jött el az a pillanat, amikor majdnem magam elé kaptam a kezeim. De nem tettem. Leszedte rólam a fehér ruhadarabot, így szeme elé tárulhatott fedetlen felsőtestem, és halványkék melltartóm, melyet fekete csipke szegélyezett. Furcsán csillogni kezdtek a szemei. Gondolom, nem először volt már együtt lánnyal, de engem most lát úgy először, ahogy mindig is akart. Mire észbe kaptam, már Ő is félig-meddig megvált az ingétől, de még rajta lógott. Elkezdte leszedni róla a nadrágom, én pedig lehúztam róla a hátát fedő anyagot.

- Már nagyon vágysz rám, igaz? - kérdezte vigyorogva, és a térdem alá csúszott nadrágom levette rólam.

- Cs....csak nem fair, hogy rajtam már szinte nincs semmi... - fordítottam oldalra a fejem. Egy fehér anyagot láttam landolni az ágy mellé, és én egyből felé kaptam a fejem.

- Megfelel? - kérdezte, és végigsimított a combomon. Ott térdelt előttem, és nem volt az alsóján kívül semmi. Elvörösödtem, Ő pedig újra harapdálni kezdte a nyakam. Lehunytam a szemem, oldalra fordítottam a fejem, és felsóhajtottam. Fenekemtől megindulva végigsimította jobb lábamon, de keze megállapodott a térdhajlatomnál. Körbefogta és felhúzta a derekához.

Szívni kezdte a nyakam, és pedig bal kezemmel elkaptam a vállát.

- Levi... - nyöszörögtem elég erotikus hangon. A keze, amivel eddig a lábam fogta, a hátam alá csúszott. Végighúzta az ujjait a gerincem vonalán, és mielőtt újra megtette volna, kikapcsolta a melltartóm. Lekapta rólam, Én pedig mindkét kezem meztelen melleim elé kaptam. Sajnálatos módon, engem a Jóisten nem áldott meg olyan nagy keblekkel mint a körülöttem lévő lányokat. De Levi-t ez nem érdekelte. Kezét végigcsúsztatta a bordáimon, egyenesen a karom alá, és masszírozni kezdte a jobb mellem.- ...Le...vi.... - nyögtem fel újra, és felnéztem rá. Az Ő arca is vörös volt, fáradt szürke szemeiben élvezet csillogott.

- Azt ne mondd, hogy nem élvezed...! - mondta és homlokát az enyémnek döntötte. És megcsókolt. Átkaroltam a nyakát, Ő pedig mintha erre várt volna, elvált tőlem, és a bal mellemre tapadt. Egy kicsit megijedtem, de amint nyelvével végigsimított a mellbimbómon felnyögtem. Térdét közelebb nyomta, egyenesen ODA, én pedig felnyögve elkezdtem a csípőm emelgetni. Kezével elengedte a mellem, kibújtatott a bugyimból.

- Levih...! - nyögtem hagosabban, és újra visszatért a mellemhez. Sóhajtozva, megemeltem a csípőm, és éreztem, hogy teljesen benedvesítettem Levi combját. Baszd meg!Baszd meg!Baszd meg!Baszd meg!Most mit fog csinálni?

- Ennyire felizgultál, kölyök? - vált el, és a szemembe nézett. Elengedte a mellem, és felült. Megfogta mindkét combom, és közéjük hajolt. Végignyalt a szemérem ajkaimon, és nyelvével mélyebbre hatolt. Még hagosabban nyögtem a nevét, és sóhajtoztam. Csípőm megemeltem, Ő pedig abbahagyta. Fél kézzel megtámaszkodott mellettem, míg a másikkal az ujját belém tolta, és mozgatni kezdte. - Nem hazudtál, mikor azt mondtad csak egy emberrel voltál. Kibaszott szűk vagy! - mondta, ujját pedig kihúzta belőlem. Tudom mit akar! Szájához emelte a mutatóujját, és Én valami oknál fogva mindkét kezemmel elkaptam. Lehúztam magamhoz, és nyelvem hegyével végignyaltam. Meglepetten, elkerekedett szemekkel nézte végig, ahogy bekapom az ujját, és nyalogatni kezdem. -Ha ezt máshol csinálnád, még jobban örülnék! - húzta önelégült mégis perverz mosolyra ajkait. Egyből abbahagytam, és még jobban elvörösödve oldalra fordítottam a fejem.

Card CastleWhere stories live. Discover now