Era frig, mainile si picioarele mele goale nici nu se mai simteau.
Valul de roua inghetata acopera solul.Anuntand parca , venirea anotimpului friguros.
Tineam strans la piept painea pe care o aveam de ieri, incercam din rasputeri sa o pastrez calda si moale dar corpul meu nu mai emana caldura deloc.
Stiam ca trebuie sa am grija de mancare dar daca continuam asa, nu ar mai fi fost buna de nimic, asa ca am inceput sa ma bucur de gustul ei putin trecut pana am terminat-o.
Hainele mele nu ma ajutau cu nimic, erau murdare si rupte.In mintea mea erau secvente scurte din ce se intamplase noaptea trecuta.Ma apasa vina,vina ca nu am reusit sa fac altceva decat sa privesc.
Ce a fost a trecuta,acum trebuie sa gasesc un nou loc pe care sa-l numesc "acasa".Erau o gramada de optiuni dar niciuna nu parea sa fie ce imi trebuie,ma simteam ca si cum cautam ceva...dar,fara sa vreau.
Exact ca si cum as fi impinsa de la spate.
Am continuat sa merg fara sa imi mai pun intrebari si am ajuns la o casa abandonata aproape de marginea acestui oras.Am deschis usa lasand sa se auda un scartait apasator si am pasit inauntru.
Podeaua era subreda si ea facand acelasi zgomot.
Nu erau multe lucruri, o canapea in sufragerie cu privirea spre un geam, in alta camera era o masa si 3 scaune iar la etaj era o camera cu un pat in coltul acesteia si langa o fereastra, o alta camera la etaj mai era baia care surprinzator era intreaga(dus, chiuveta,closet si o oglinda agatata de perete).
Peste tot isi facea loc un strat gros de praf dar partea buna era faptul ca geamurile nu erau sparte, ceea ce inseamna ca nu voi muri de frig.Era o casa perfecta!
Am verificat sa vad daca exista curent dar, lucrurile nu aveau cum sa fie mai bune.
Am mers la baie sa verific daca functioneaza chiuveta si dusul, apa curgea dar in acelasi timp cu rugina si mizerie.Am lasat-o sa curga ca sa se curete dupa care am facut o baie.
Era asa de rece..., dar era minunat sa faci o baie dupa atata timp.Ma simteam ca noua, nu mai eram plina de noroi si nu mai miroseam urat, am continuat spalandu-mi rochita alba si rupta dupa care am stors-o bine si am asezat-o pe chiuveta.
Nu aveam cu ce sa ma sterg asa ca am iesit uda si goala din baie si m-am dus direct in dormitor.
Soarele nu era de gasit, pe cer parca dansau nori fumurii, dansau pe melodia tunetelor si fulgerelor.
Era clar, va incepe sa ploua puternic dar sunt in siguranta.
In casa era intuneric chiar daca afara nu se intunecase de tot.
Era atat de liniste inauntru, in ruinele pe care le numeam casa si care acum fac parte din scena unei crime ploaia patrundea cu usurinta.Insa acum, totul era perfect.
Asta pana sa apara iar...
CITEȘTI
Lya-URMEAZA SA FIE RESCRISA-
ParanormalO fata cu o viata fericita, parinti intelegatori si un frate rebel. Asa trebuia sa fie, dar...paginile destinului ei s-au rupt, aruncand-o in prapastia nesfarsita a subconstientului. A scapat, a reusit sa scape dar acum va avea de suportat mai multe...