2

154 14 2
                                    

Daca nu voi gasi ceva de mancare, voi murii de foame.

Scuzati-ma domnule, aveti ceva de mancare?

Ii atrag atentia dansului in speranta ca imi va oferii ceva.Se intorce din nefericire , si pleaca.
Un alt domn intr-un palton negru cu palarie si un baston frumos decorat trece si el , cara o sacosa alba prin care se puteau observa cateva alimente proaspete.

Scuzati-ma domnule, aveti ceva de mancare?

Dansul se opreste-n fata mea si isi pleaca privirea la sacosa pe care o cara.

Ce ai sa-mi oferi pentru o paine?

Ce puteam sa-i ofer dansului?Nu aveam nimic.

Nu am ce-ti oferii domnule...

Dansul isi ridica privirea si pleaca.
Ma ridic de pe pietrele reci si incep sa ma plimb prin oras stiind ca daca doar voi astepta, nu aveam sa mananc ceva prea curand.
Erau atatea magazine selecte, restaurante si hotele de vis .Un lucru-i cert, unde este mai scumb acolo sunt oamenii mai bogati.
Trec pe langa un restaurant frumos si privesc pe geam, era atat de frumos aranjat incat nu voiam sa ma mai dezlipesc de geam.

Privirea mea insa tintise altceva.Un tanar imbracat la costum statea singur la o masa retrasa.Parea...plictisit si satul.
La un moment dat privirea lui se ridica si se indrepta spre mine.Contactul nostru vizual a fost imediat intrerupt de chelnerul care puse un mic carnetel pe masa lui.
Acesta scoate cativa bani din portofel si ii indeasa in acel carnetel dupa care iese afara.

Se apropia de mine, era inalt cu parul negru si ochii de un verde inchis asemenea unui smarald.
Scoate de la spate o paine pe care mi-o da apoi pleaca lasandu-ma sa-i multumesc in tacere.

Lya-URMEAZA SA FIE RESCRISA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum