Kapitola šest: Jak věci končí a já mám chuť umřít

256 33 6
                                    

Po noci s Harrym jsem celá rozbolavělá, ale naplněná tolika litry lásky, že mi to vůbec nevadí. Ve vaně se nemohl předvést v celé své kráse... a zkušenosti, ale na posteli si to sobě i mně plně vynahradil. Fakt divoch, nejlepší noc mýho života. Jinak mi řekl, že jsem prej taky dost divoška, takže ok.

Tichý budík mi zazvoní v 8:30, a díky bohu neprobudí Harryho. Odejdu do koupelny, dám si rychlou sprchu a pak si před zrcadlem z mojí Prady  vytáhnu kosmetickou taštičku, načež si nahodím fasádu. Poté, ještě v pyžamu, pro jistotu, si jdu zpátky lehnout. Být krásná, je těžké.

Řidič nás ráno diskrétně probouzí (respektive Harryho) a informuje, že musíme být za pět hodin na letišti. Je tudíž nejvyšší čas si zabalit. Harrymu se chce ještě spát, ale říkám mu ať na to zapomene a že nebudu jedinej člověk v tomhle pokoji, kdo bude stávat tak brzo v devět ráno.

Vstáváme tedy oba, kocháme se navzájem našimi těly při oblékání a on vypadá fakt spokojeně, že se neprobudil vedle lesního druida. Sám on je ale v té ranní fázi tělesného vzrušení fakt kus. Škoda, že nemáme pár minut nazmar. Třeba potom v letadle.

Sedneme si naproti sobě do salónku a necháme si přinést snídani. Hilton má ovšem pomalé zaměstnance, a když mi dojde, že máme čas, vrhám se na Harryho. Líbám ho a on mi polibky opětuje. Nechávám mu na ústech trochu rtěnky, ale vypadá tak ještě víc roztomile, tak mu nic neřeknu. Hladím ho svým jazykem po celém těle, od krku po pupíček a pak ještě níž... a on vypadá moc spokojeně a to mi dělá velikou radost. Jsem prostě moc cool.

Když jsme hotoví, očekáváme pokrm, jako kdyby se nic nestalo. V mezičas spolu flirtujeme; plazíme jazyky, předvádíme orální sex na stříbrných příborech a tak. Moc cool, prostě.

Když jsme najezení, já si dala dva dlouhé banány a Nestea a Harry čerstvý mufiin a mléko, sjedeme výtahem do přízemí. Cestou pak potkáváme tu služebnou ze včerejška - Krávu. A Harry si s ní znovu začne povídat.

Co na ní vidí?!

Z jejich konverzace, evidentně soukromé, protože mě vůbec nezapojili, zjišťuji, že se jmenuje Martina (já jí teda vždycky budu řikat Kráva) a je ze Slovenska a tady v Česku si přivydělává. Kráva. Fakt, prostě. Ať se vrátí zpátky na Slovensko a proslaví se sama po svym. Já teda rozhodně zavolám Paris, aby tu dorotu vykopla.

Asi po čtvrtminutě nekonečné konverzace se ujmu slova: ,,Rádi jsme vás poznali, ale jedeme spolu," a znovu zdůrazním slovo spolu, aby bylo všechno jasný, ,,do Londýna, budeme tam natáčet videoklip. Mějte se krásně." a táhnu Harryho k východu.

Doma si vše pečlivě zabalím. Harryho posadím na mojí kožichovou sedačku z ledního medvěda. On se natáhne a mikrospánkuje. Ťutínek můj. Mám chuť mu poslat na iPhone emotikon srdíčka, ale nechci ho vzbouzet.

Do mých kufrů si přidám jen to nejzákladnější. Když jsem hotová, vzbudím miláčka a poprosím ho, aby mi  mých 11 zavazadel snesl, načež on opatrně každý přenáší. Já si mezitím nalakuju nehty a upravím dekolt.

,,Poslední tři kufry byly uplně prázdný, proč je sebou táháš?" ptá se.

,,Tak já počítám, že si v Londýně taky něco málo pokoupím, bejb."

,,Jé, no jo. Jsem z toho tak natěšenej, že mi to ani nemyslí. Jsi připravená?"

,,Jop. Moc díky, zlati, když se potíš, jsi sladkej, někdy bysme mohli zajít do posilky." a políbím ho na tvář. Vlastně to je dost slaný a mně se chce zvracet, ale dávám to. Prostě si řeknu, že jsem krásná, mladá, nezávislá žena a přežiju to. On si mě k sobě pak přitáhne a zvedne do vzduchu. Láska moje.

,,To si piš, lásko." a nese mě, zatímco jdeme směrem ke dveřím. Mám ho tak moc rá- DUC

,,Kurva! Doprdele, AU! Cos to udělal?" a on mě pustí. Protože mě totiž nesl tak vysoko ve vzduchu a já mu zakrývala svým plochým bříškem obličej, ten vůl to nevychytal a praštil mě hlavou o futra. ,,Harry, vždyť teď budu mít na hlavě bouli! Co když mám otřes mozku?! Co když nebudu moc hrát ve videoklipu?!" Dohajzlu.

Začne se hned omlouvat: ,,Proboha, broučku, mě to strašně mrzí! Já přes to tvoje břicho vůbec neviděl, prom-"

,,Jaký tvoje břicho?!" řvu na něj. ,,Tím chceš jako říct, že jsem tlustá?!!!" panebože. Vždyť on mi právě zlomil srdce. ,,Musíme se rozejít!"

Harry se rázem přestane omlouvat, hledí na mě v šoku, ale já ho nechci vidět. Zavřu se k sobě do koupelny, zamknu se, dost nahlas nenuceně brečím, snad bude mít výčitky, a ležím na zlatem sázených dlaždičkách po babičce. Nemá cenu dál žít. Už chci jen konec toho utrpení.

***

Ahoj! Takže, abych to uvedl na pravou míru, kapitoly píšu podle nálady. Takže další můžete očekávat v následujících dnech nebo snad i dnes. Budu se snažit teď přidávat co to jen jde, protože desátýho nastupuju do nemocnice - operace. Takže se zatím mějte a uvidíme se příště! A nezapomeňte, že nic není jisté!
Mimochodem, moc děkuju za odezvu. Tohle fakt potěší a inspiruje to člověka dál psát, takže v tom určitě pokračujte! :D :)

R.

Já, SuperfangrilKde žijí příběhy. Začni objevovat