4.Bölüm:Tarif edemediğin his

19 5 2
                                    

           Bölüm şarkısı:Teoman-Aşk kırıntılar

            Tarif edemediğimiz duygular vardır bazen. Küçük bir kırıntı. İçinde tarif edemediğin rengarenk bir merkezin olduğu bir dünya oluşur. İlk başlarda anlamazsın. Kendine bile itiraf edemezsin. Boşluk ile yaşam arasında gidip gelirsin. Toz pembe hayat adını verirsin tarif edemediğin renkli kelebeklere. İsmini koyamazsın tam olarak. Sadece geçiçi bir dövme olarak adlandırırsın o küçük hissi. Ne kadar küçük bilemezsin ama. Büyüklüğünde büyülenip boşluğa düşmekte var. Küçüklüğünde kaybolup kendi içinde ki hayatında kalmakta. İki tane seçiminin olduğunu düşün birincisi içinde ki yangını söndürecek olan su ikincisi ise o yangını daha da alevlendirip seni bitirecek olan çakmak. Sadece bir obje olarak yazdım. Ama önemli olan bu objelerin gerçek karakterini anlayabilmektir. Su, seni derin yanlızlığından çekip çıkaracak olan tarif edemediğin duygu olan aşk. Çakmak,ise seni yalnız boşluklara itecek olan garipsediğin his yoksunluğu.

Cazip gelen seçim senin asıl kendindir belkide. Paylaşacak bir şey artık yoksa kendinden uzaklaşıp hiç bilmediğin başka düşüncelerde boğulmak doğrumu dur? Belki de  aşk kırıntısıyla doymaktansa tek başıma aç kalırım bu hayatta  öylemiy di gerçekten. Bu istek içimizde ki kendimizmiydi. Yoksa aşk'tan ölesiye korktuğumuz yanımızın kelimelerimiydi. Aşk'tan kaçılmaz derler bazen. Hiç anlamıyorum bu lafı. Çünkü daha hiç aşık olmadım. Etrafımda ki bazı aşkı tatmış insanlar aşk, kolu bir yere çarptığında çaktırmadan bakmaktır tarzı şeyler söylüyorlardı. Bu ne kadar doğru yaşayan bilir gibi. Ama bence aşk tabakta son kalan pirinç tanesi gibidir. Küçük ama değerli. Belki de aşk senin diğer yanındır.(Klişe söz)

Eveet merhabalar nasıl buldunuz.
Evet ben daha hiç aşık olmadım ama gözlemlerim niteliğinde bir şeyler aktarmaya çalıştım. Bi de aralar da şarkı sözleri koydum. Multiye yazdığım şarkıyı bölümü okurken dinlemeniz itinayla tercih edilir. Çünkü ben dinlerken yazdım.
'İnsan bazen anlatamaz,susmak ister. Kendine bile'
                                                                                         Aşkbaz...
Öpüldünüz😘

Not:Lütfen vote ve yorum yapın pleasa🙏🙏🙏🙏🙏

Yaşama TutunmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin