2.Bölüm:Çocuk ruhlu...

12 3 1
                                    

    Bölüm şarkısı:Everybody knows(Douchebag)

        Belki 'günaydın' diye başladık yeni bir güne. Belki 'ee bugün ne olacak,hangi aksilikler beni bulacak' diye. Bunları söylemek yerine yeni bir umut kırıntısı oluşturmak içinde daha iyi olmaz mı. Düşünsenize 'bugün çok daha iyi olacak benim için' diyerek uyandığımızı. Neyse asıl konumuza gelelim. Yanlış bildiğimiz doğrular vardır hayatımızda. Örneğin insanların 'yaşın kaç hâla haraketlerin çocuk' demesi gibi. Peki bu ne kadar doğrudur? Doğruluğu bir nebze olsa da yine de yanlıştır bence. İnsan kaç yaşında olursa olsun ruhunun gençliği daha önemlidir. Belki seksen yaşında belki yirmi yaşında sındır. Yirmi yaşında bir insanın belkide ruhu seksen yaşında dır. Seksen yaşında olan bir insanın belki de ruhu yir mi yaşında dır. Bunu çoğu insanlar algılayamıyorlar. İşte sorun'da tam burada başlıyor.

'Algılayamamak' sorunu küçük bir kırıntı olsa da her insan da mevcut olabiliyor. İnsanlar bunu bastırmak yerine daha da derine çıkarmak için savaşıyorlar adeta. Çocuk ruhlu bir insanı neden yaşlandırmak istersin ki? Neden yani? Bazı insanlar içinde ki çocuğu öldürmek için çabalasalarda bazı insanlar öldürmek yerine daha da gün yüzüne çıkarmak isterler. Abartı dan bahsetmiyorum. Sadece her olaya uyum sağlayıp eğlenmeyi bilmek te belkide çocuk ruhluluğunu ortaya çıkarabilir.

Olumsuz davranmak yerine ruhunu okşayan çocuk yanını dürterek kendini eğlencenin kollarında bulabilirsin. Dozun da eğlence pahabiçilmez bir mutluluk hormonu salgılayabilir. Çikolata gibi mutluluğunuzu ortaya çıkarabilir.

Bunları nereden mi biliyorum açıklayayım:

'Çünkü ben on dört yaşında ama ruhu hâla altı yaşında olan bir kızım. İnsanların otur artık,yeter ,sus ,sözlerine maruz kalan bir kızım. Ama anlamıyorlar onlar böyle yapınca hayat daha da zorlaşıyor. Onların ruhu yaşlı diyede ben çocuk ruhumdan vazgeçecek değilim.'

İşte hayat böyle bir şey. Kimi si kendi kurguladığı hayatında kimi si ise gerçek hayatın derinliklerinde hapsolmuş.

Peki ya siz hangisisiniz?

Eveet merhaba düşünceleriniz nelerdir?
Size bir sır vereyim mi? Peki vereyim.
Kim ne derse desin ruhunuzun çocuk tarafından vazgeçmeyin. Ama dozunu kaçırmamak şartıyla.
Görüşmek dileğiyle😘
İsteyenler şarkıyı dinleyebilir

Yaşama TutunmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin