Bölüm şarkısı:Model-yalnızlık senfonisi
Bir umut kırıntısı istersin hayattan. Seni derin kuyulardan çıkaracak olan. Gelmez ya hani o hayatın tatlı kırıntısı. Boş ve umutsuz bir yaşamdır ya hani,seni derin kuyulara hapseden. Girersin kalabalığa kimse duymaz seni. Sessiz çığlıklar atarsın bir tek senin duyabileceğin. Kalabalık bir topluluk sarar etrafını. Ellerinde pamuk şeker,kafalarında şapka gülümseyerek geçen çocuklar. Hayat çocukken güzel derler ya zaten,o hesap.
Hayat daha kaç kere çarpacak acımasız yüzünü diye düşünürsün. Kalbin yanar en küçük zerresine kadar. Derin yaralar çarpıp giden insanlar tarafından kanar belkide. Onların karanlığı onların sessizliği yakar canını. Sadece bir salıncakta sallandığını düşün. Etrafta bir çok çocuk. Onların peşinden merakla koşuşan anneler,babalar. Sen ise sadece sallantı ile bakıyorsun çocukların yüzündeki her bir tebessüme. Seninde ihtiyacın olan tek bir tebessümdür belki de. Elinde bir yıldızın yarısı diğer yarısını ise bekliyorsun. Belki gelmiyor itiyor seni derin karanlığa,belki geliyor çıkarıyor seni derin karanlığından.
Kalabalığın ortasında yalnızlık... Ne kadar çelişkili iki kelime
Kalabalık ve Yalnızlık... Kim inanırkı bu iki kelimenin aynı karede olacağına. Kim mi? Ben. Kalabalığın ortasında yalnızlık sardımı etrafını birdaha durduramazsın. Ta kii bir el seni bulana kadar. O el derin acıların uçsuz bucaksız kelimelerinden çıkan bir el. O el kalbinin kurşun gibi delindiği tarafından kerpetenle çıkarıldığı bi el belki de. O el senin aynada ki halindir belkide. O el... Sensin dir belkide senin yansıman...
Kalabalığın ortasında ki yalnızlık sendromundan kurtulmak için o el'e kulak ver istesende istemesen dee...
Eveet merhaba umutlarım. Kısa oldu ama olsun. Bazen bir cümle bile onlarca kelimeye bedel olabiliyor. Tıp kı kalbinin derin tarafında ki kırıntı gibi. Ne kırıntısı olacağına sen karar vereceksin.
Kalbinizin derinliklerinde ki kırıntıyı siz belirleyin...
Eğer çözümleyemediğiniz bir konu varsa eğer paylaşmak istiyorsanız bana özelden mesaj atabilirsiniz. Çünkü ben acının anlamını çok iyi biliyorum ve sizle dertleşmek iyi olabilir...
Görüşmek dileğiyle.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşama Tutunmak
Literatura FaktuÇölün ortasinda ki bir ot misali tutunursun ya hayata hani son damlasına kadar. Kendini bırakırsın ya derinliğe. Uçsuz bucaksız bir çöl kadar. Ama bir ışık görürsün canına can katan. Çoban yıldızı misali girer hayatına. Elinden tutar 'Kalk'der kalka...