5.Distrusa

57 3 1
                                    

Am coborat scarile si am ajuns in sufragerie . 


E:Gata :))

C:Frumoasa ca intotdeauna !

E:Nu ne cunoastem de mult :))

C:Si ?! De cand te cunosc , ai fost perfecta !

E:Nimeni nu e perfect .

C:Ba da , tu esti ..

E:Ce draguuut esti :D

C:Asa sunt de obicei , te vei obisnui tu .

E:Esti asa diferit !

C: ?

E:In sensul bun , normal !!

C:Aha , ok . 

E:Ma iubesti atat de mult incat sa faci sacrificii ?

C:Sacrificii pentru ce ?!

E:Relatia noastra !!

C:Cred ca da , de ce ?

E:Vreau sa ne mutam impreuna ! zic eu nevrand . Ah , scuze , nu stiu ce mi-a venit !

C:Nu ne putem muta , momentan ai 16 ani si nu putem face asta , dar peste vreo 2 ani , putem , ok ?!

E:Ok .. scuze pentru ce mi-a venit .

C:Stai linistita , e normal , inseamna ca ma iubesti mult ! zice el ridicandu-se de pe canapea , apoi luandu-ma in brate

E:Imbratisarea ta e ca apa pentru mine .

C:Dar sarutul ? ♥️

E:..

C:Uite! zice el , dupa care m-a sarutat pe buze

E:Aerul ! zic eu dupa ce ne-am despartit buzele

C:Sa inteleg ca e bine ??

E:Este perfect ! Nu imi da drumul ! zic eu cu capul la pieptul lui , ca eram scunda de inaltime 

C:Esti asa scunda , nicio iubita nu a fost asa ! :))

E:Stiu , e greu .. :((

C:Adica mereu am vrut o mini-regina ! 

E:Ce glumet esti tu .

C:Glumesc atunci cand trebuie , acum nu as glumi cu nimic ..

E:La inceput pareai atat de dur .. acum esti un urs de plus .

C:Tu m-ai inmuiat grav !!♥️

E:Asta am vrut sa fac ! 

C:Eu trebuie sa plec .. dar ne mai vedem tot azi .

E:Ok .


L-am condus pana la usa si a plecat . Apoi m-am asezat pe canapea , in sufragerie , unde se intra in casa . Claudiu isi uitase telefonul pe canapea , iar eu fiind bagacioasa , l-am luat si m-am uitat la mesaje . Erau multe trimise unei fete care nu i-a raspuns :''Neata iubiree'' ; ''Raspunde-mi puiulee'' , m-am speriat cand le-am vazut , ca nu erau dintre mine si el ca mai erau altele dintre ei si nu erau ale mele . Am intrat in bucatarie foarte panicata , imi tremurau mainile si inima imi batea foarte repede . Cu lacrimi in ochi , am luat o cutie de chibrituri , am scos un chibrit si i-am dat foc , apoi l-am aruncat peste motocicleta  de la Claudiu . O priveam cum ardea si imi venea sa sar in foc . 

Together . Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum