Am privit cu dezamagire focul si fumul care urca pana mai sus de nori . Plangeam si imi imaginez cum arata fata mea plina de ura si plina de dorinta pentru razbunare . Focul se marea din ce in ce mai mult si tot ce mai stiu este ca am auzit o bubuitura puternica si am fost aruncata in casa de explozie .
[.......]
M-am trezit la spital , aveam sange pe maini , pe ppicioare ... pe tot corpul ! M-am uitat in stanga mea si Claudiu statea pe un scaun . Vedeam in ceata putin , dar l-am recunoscut .
C:Esti bine ? zice el ingrijorat
Nu puteam vorbi , aveam gura amortita , dar puteam misca sprancenele si imediat mi-am schimbat expresia din confuza si speriata in furioasa si insetata de razbunare . Un doctor a intrat in sala foarte panicat si a inceput sa vorbeasca cu Claudiu , dar nu puteam intelege ce ziceau fiindca nu mai auzeam absolut nimic si vedeam din ce in ce mai rau in ceata . Catalin i-a dat ceva doctorului , dar nu am vazut ce , pacat ...! Probabil ca bani , pentru a ma salva . Daca as putea sa tip la el si sa ii dau o palma , as face-o , numai ca nu pot , fiindca nu ma pot misca , vad in ceata si nu pot vorbi , dar sa mai zic si ca nu pot auzi .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Totul e asa confuz , totul ...
Ma simteam inselata .
Ma simteam distrusa.
Ma simteam lipsita de aparare.
Ma simteam ca un numeni.