10.Desparţirea

29 0 0
                                    

Când mama m-a auzit, a ţipat la mine sā termin cu prostiile şi să merg cu ea .

E:Mamă, daca eu nu vreau ?
M:Vreau eu, eu nu ziceam nu vreau cand aveai nevoie de ceva.
E:Am avut nevoie de tine, atata timp si ai zis "Nu pot acum" şi acum ce vrei sa fac, sa te iau in brate ?! Sa te pup ?!
M:Da, te-am crescut atata timp, of.
E:Si bravo tie, nu vin cu tine si te rog sa pleci.
M:Vi cu mine, in momentul asta sau o patesti!
E:Nu vreau!
M:Sun la politie, il arestez pe baiat asta ca nu are dreptul sa te indeparteze de mine !
C:Trebuia sa fiti aici, acum mult timp, cand era pe moarte, nu acum, cand insfarsit se simte acasa si in siguranta.
E:Catalin, trebuie sa ma duc cu ea..
C:Cum ?!
E:Nu vreau sa iti fac vreun rau.
C:Te rog, spune ca glumesti.
M:Daca fata a zis asa, asa facem. Haide draga mea !
E:Ma duc sa imi fac bagajele..
M:Eu ma duc la masina, te astept.

Am inceput sa plang si m-am dus in casa. Am urcat scarile si am intrat in camera mea. Mi-am cautat valizele si am inceput sa pun hainele in ele. Apoi a intrat si Catalin.

C:Cum sa pleci ?
E:Nu se mai poate, iarta-ma.
C:Daca tu pleci, vin cu tine!
E:Nu, nu, te rog.
C:Ok, atunci daca pleci ma sinucid!
E:Nu mai spune prostii.
C:Nu pleca, te iubesc, mult !
E:...
C:Te rog !
E:Nu pot sa stau, ok?!
C:Nu e ok.

Am terminat sa imi fac bagajele si am vrut sa ies pe usa dar Catalin nu ma lasa.

C:Nu pot sa traiesc fara tine.
E:Catalin, sper sa gasesti o fata la fel ca tine. zic eu dupa care il pup pe obraz, apoi ies din casa si intru in masina mamei. Mergem spre aeroport si ajungem . In timp ce asteptam la coada, am inceput sa plang, m-am uitat in ochii mamei si i-am spus incet "Nu ai suflet" si mama m-a privit cu mila. Am mai stat putin si chiar cand eram aproape de a pleca, mama m-a luat de mana si m-a tras dupa ea.

E:Unde mergem ?
M:Hai la masina .
E:De ce ?!

Am ajuns la masina si ne-am urcat amandoua. Mama a pornit masina si am inceput sa mergem.

E:Mama, ce faci ?
M:Ce trebuie.

Together . Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum