Am vrut sa intru dar a aparut un doctor.
D(doctorul):Asa se face ?
A:Eu plec, ma scuzati.
E:Chiar trebuie sa intru.
D:Nu ai voie, astea sunt regulile.
E:Maine pot sa vin ?
D:Suna inainte.
E:Asa voi face. Larevedere. zic eu plecand.Am iesit din cladire si am ajuns la masina. Cand sa urc, cineva m-a luat de mana si m-am speriat. M-am uitat la acea persoana si era un baiat, pe care nu il cunosteam.
E:Lasă-mă ! zic eu incercand sa scap
B(baiatul acela):Ti-am facut ceva ?
E:Am prieten.
B:Te-am intrebat eu de viata ta amoroasa ?
E:Da-mi drumul.
B:Masina frumoasa.
E:Ţip.
B:Iti fac ceva ?
E:Da-mi drumul.in momentul asta sau tip !
B:Tipa.
E:Nu am chef de glume proaste si fara sens .
B:Nu glumesc.
E:Nici eu cand zic ca o sa tip.
B:Sa stii ca te am la mana cu ceva .
E:Cu ce ?
B:Sunt baiatul profesorului tau de chimie.
E:Stefan ?
S(Stefan):Da, eu sunt. Stii ceva ?!
E:Ce sa mai stiu ?
S:Am fost impreuna in clasa a6-a.
E:Asa si ?
S:Si inca te mai vreau.
E:Am iubit.
S:Ohh, recunoaste ca inca mai vrei.
E:Lasa-ma sa plec! zic eu dupa care vreau sa intru in masina, dar Stefan ma saruta pe buze si nu am putut sa il opresc.
La un moment dat a terminat, iar eu am intrat in masina. Am pornit-o si am ajuns acasa. Am intrat in camera mea si m-am schimbat in pijamale. M-am bagat in pat si am incercat sa adorm. Acum ca aveam o problema in plus, pe Stefan.
"Esti asa sensibila, incat te
gandesti la fostul de acum
trei ani"
Am reusit sa adorm . M-am trezit tarziu, pe la zece. Au trecut vreo doua ore si am vrut sa ma duc la mama sa ii spun sa mergem la spital. Mama nu era acasa si nici masina ei. Am auzit o masina, apoi, parcand in fata curtii. Am iesit din casa si din masina au iesit mama si Catalin. Se vedea ca se simtea rau, si am fugit cat de repede am putut spre el. I-am sarit in brate si l-am sarutat oe buze.E:Catalin, esti bine ?
C:Acum da !
E:Nu mai face asta niciodata.
C:Daca ramai cu mine, te asigur de asta!I-am multumit mamei pentru ce a facut, apoi a plecat inapoi in tara ei, dupa ce ne-am luat larevedere. L-am imbratisat iar pe Catalin si am intrat in casa.
E:Nu stii ce ingrijorata am fost.
C:Iarta-ma.
E:Nu spune asta, te iert, pentru ca te iubesc prea mult ca sa fiu suparata pe tine.
C:Si eu te iubesc!M-a sarutat pe frunte si m-a luat in brate. Imi era dor de sentimentul ala.