Am ajuns acasa la Catalin, de unde am plecat.
E:Ce facem aici ?!
M:Coboara jos.
E:..Am coborat din masina si mama era la volan. S-a uitat la mine şi a dat din cap afirmând. Mi-au dat lacrimile de fericire şi m-am uitat in ochii ei, recunoscatoare. Apoi am fugit spre casă, am intrat înăuntru şi am urcat scările in fuga. Am intrat in camera mea şi l-am văzut pe Cătălin jos, plin de sange. Am ramas blocata si nu stiam ce sa fac. Am gasit un cutit langa mana lui. Am cazut in genunchi langa el si am inceput sa plang foarte speriata, apoi am vazut ca respira inca, foarte greu. Am fugit afara repede si mama era acolo. M-a vazut cu sange pe mine si s-a speriat, apoi i-am explicat totul. Am sunat la salvare si Catalin a ajuns la spital. Dupa putin timp, fiind si noi la spital, asteptand, am aflat ca Catalin isi taiase venele, dar a supravietuit. Nu aveam voie sa intru la el, dar urmatoarea zi da. Am plecat acasa si cand am ajuns acasa, am intrat cu mama in casa si am luat-o in brate multumindu-i pentru tot. Am mancat cu ea si ea a stat in camera de oaspeti, ca fiind camera ei. Eram foarte ingrijorata pentru Catalin, am intrat in camera mea si pe jos era numai sange, si pe pat. M-am dus la bucatarie si am luat un mop ca sa spal pe jos. Apoi am luat patura de pe pat si am bagat-o in masina de spalat, dupa ce am pornit-o. Am revenit in camera mea si am mai curatat ce s-a murdarit, nu stiam ce sa fac cu cutitul, l-am luat si l-am aruncat la gunoi.
A venit seara si m-am culcat, am incercat sa adorm defapt. Caci eram prea ingrijorata.
Chiar daca eram inapoi acasa, tot eram suparata si fara niciun chef. Ca sa stiu ce face Catalin, an sunat la spital si am intrebat de el, mi s-a spus "Nu putem da informatii decat persoanelor care isi fac prezenta aici" si le-am explicat ca nu pot merge acolo, dar degeaba. Mma dormea, asa ca m-am imbracat gros si am.luat masina mamei, chiar daca nu aveam voie. Am ajuns la spital si am vrut sa intrunla el in salon, dar a aparut o asistenta si m-a luat la intrebari, ce de exemplu "cine esti" , "de unde sa stiu eu ca il cunosti" si nu m-a lasat sa intru.E:Stati, stati, am poze cu mine si el in telefon!
A(asistenta):Sa vad .
E:Uitaţi! El si eu !
A:Nu stiu cum arata baiatul.
E:Intrati sa vedeti atunci !
A:Nu intru, imi trebuie permisiunea doctorului.
E:Macar e bine ?
A:Of, draguto, te inteleg, nu stiu daca e bine, probabil este.
E:Va rog, ma lasati sa intru ?
A:Bine, dar ramane intre noi, da ?!