Τελευταία ώρα και η χειρότερη..ποτέ θα χτυπήσει δεν θέλω να κάνω μαθηματικά συγκεντρώσου Ιωάννα έχεις ολόκληρη άσκηση να λύσειςς..
Υπέροχα τελευταία ώρα και ιστορία καταπληκτικά..πφφ ήρεμησε Μαρία σε 20 λεπτά χτυπάει..Τραλαλα..ποιος θέλει να σε ακούσει μωρή ηλίθια να παραδόσεις μάθημα πέσμου ποιος..
Τελευταία ώρα Βάσω..μετά πας σπίτι αλλά ο Γιώργος;Μπαα ένα χρόνο μικρότερος μπορούμε να γίνουμε φίλοι αν θέλει δηλαδή..ή κολλητοί..όχι εε;καλά:((Πωω έχουμε τα προβλήματα μας έχουμε και τον Θεοδωράκη(καθηγητής φυσικής)να μας πρίζει..
Μετά από 20ολόκληρα λεπτά..ΝΤΡΙΝΝ..
Ι:Είχα το χειρότερο μάθημα EVER..
Μ:Χειρότερο από την ιστορία πίστεψε με δεν υπάρχει...
Β:Είχα Θεοδωράκη φυσική σκάστε..
Μ:Πάμε για κανέναν καφέ;
Ι:Μέσα!
Β:Βαριέμαιι..
Ι:Θα έρθεις και θα πεις κι ένα τραγούδι..
Μ:Τότε πάμε!Μπήκαμε μέσα στο αμάξι και πήγαμε σε μια καφετέρια κοντά στο σπίτι μας..Η Βάσω από το πρωί ήταν στον κόσμο της..αλλά μετά από όλο αυτό που είχε γίνει λογικό θα έπρεπε να το πούμε στον διευθυντή όμως δεν θέλουμε κι άλλους μπελάδες οπότε άκυρο..Η Μάρια πάλι σαν εμένα χαλαρή..
Μόλις φτάσαμε κατέβηκαμε χωρίς να έχουμε βγάλει μιλιά στο αμάξι..τόσο ηρεμία εμείς ποτέ..κάτι περίεργο παίζει..Μ:Στο συνηθισμένο;
Ι:Όπως πάντα👌Μόλις βουλευτήκαμε ήρθε και η σερβιτόρος να μας πάρει παραγγελία..Εγώ πήρα μια ζέστη σοκολάτα η Μαρία πήρε έναν χυμό και η Βάσω έναν καφέ που ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω το όνομα του..
Ι:Καί για πείτε τίποτα..
Β:Σαν τιι;;
Ι:Ξέρω 'γω..φέτος Τρίτη δεν νιώθετε κάπως..;;
Μ:Ναιι πολύ διαφορετικά..
Β:Μπαα..απλώς δεν θέλω να τελειώσει ποτέ αυτή η χρόνια..Εγώ με την Μαρία να κοιτάζουμε η μια την άλλη άφωνες αλλά μετά καταλάβαμε φυσικά τον λόγο όπου λέγεται ΓΙΏΡΓΟΣ..
Β:Ρεε τι πάθατεε;;
Μ:Τίποτα μωρέ..
Ι:Α!κορίτσια σήμερα να πάμε στο μέρος μαςς;;
Μ:Φυσικά..το λατρεύω❤
Β:Κι εγώ..❤
Ι:Κορίτσια θα με περάσετε για τρελή αλλά πιστεύω ότι αυτό το μέρος κρύβει κάτι μαγικό..
Β:Ιωάννα πολλές ταινίες βλέπειςς..😂
Μ:Σύμφωνωω😂
Ι:Γελάτε γελάτε ρεε..Μετά από καμια ώρα σηκώθηκαμε αφησαμε λεφτά στο τραπέζι και φύγαμε..Πάλι η ίδια ησυχία επικρατούσε στο αμάξι..και για να σπάσω τον πάγο είπα..
Ι:Βάλτε λίγη μουσική..
Β:Οκευυ..
Μ:Το αγαπημένο μαςς❤
Ι:Ναιι❤Μετά από κάνα 10λεπτο χορεύοντας σαν τρέλες μέσα στο αμάξι φτάσαμε στο σπίτι ήταν ήδη 4:30..
Μ:Πεινάω..
Ι:Έχω την λύσηηη..
Β:Είναι αυτό που σκέφτομαι.;
Ι:Πείνας ντελιβεραςς😂
Μ:Γουστάρω πίτσααα..
Β:Ωωω ναιι..
Ι:Πάω να φέρω το σταθερό..Πήραμε τις πίτσες δεν άργησαν σε ένα τέταρτο ήταν ήδη ο ντελιβερας έξω από την πόρτα..
Αφού φαγαμε η ώρα είχε πάει 5 ξαπλώσαμε λιγάκι..Ξύπνησα 7 παρά ενώ οι άλλες ακόμη κοιμόντουσαν έκατσα για διάβασμα για να τελειώνω και κατά τις 8 πήγα να ξύπνησω τις άλλες..Ι:ΜΑΡΙΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥΥ ΞΥΠΝΑΑ...
Μ:Τι ώρα είναι;
Ι:Οχτώ άντε σήκω να ετοιμαστήσεις..
Μ:Οκευυ..Έτσι έτρεξα μέσα στο δωμάτιο της Βάσως και τι να δω..
Ι:Βάσω τι κανείς;
Β:Κοιτάω το ταβάνι τι πιο φυσιολογικό..
Ι:Εμμ οκευυ..άντε ετοιμάσου!
Β:Γιατί;
Ι:Μέρος μαςς ίσως..
Β:Ααα κκ👌Παιδιά ξέρω ότι αυτό το part δεν είναι κάτι το πολύ σημαντικό..και συγγνώμη απλώς θέλω να άρχισω να το ανανεώνω κάθε μέρα 2 φορές οπότε θα είναι καλύτερα..ελπίζω να σας άρεσε αυτό το part..Μέχρι το επόμενο φιλιά πολλά❤❤❤
DU LIEST GERADE
Το Πεφταστέρι❤
JugendliteraturΑυτή η ιστορία μιλάει για την ιστορία τριών κοριτσιών,όπου θέλει να μας δείξει ότι με την αγάπη είναι όλα δυνατά,και ότι δεν τα παρατά με με την πρώτη ευκαιρία..αλλά αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε.Έτσι κι αλλιώς τίποτα δεν είναι εύκολο στην ζωή..θέλ...