Άρχισα να φοβάμαι μα τι θέλει από εμένα..
Β:Τι θέλεις από εμένα;
Α:Μαα εσένα..
Β:Δεν σε γουστάρω πως το λένε..
Α:Θα σε κάνω εγώ μην ανησυχείς..Αρχίζει να μου σηκώνει την μπλούζα..δεν μπορούσα να κάνω κάτι φοβόμουν πολύ..είναι τρελός δεν ξέρει κανείς τι μπορεί να κάνει αυτός..
Α:Σου αρέσει..;{με ρωτάει ενώ αρχίζει να ξεκουμπώνει το σουτιέν μου..}
Β:Σε παρακαλώ θέλω να φύγω άσε με..
Α:Πρώτα θα τελειώσω και μετά..Τακκ..ακούγεται ένας θόρυβος πέτρας κάποιος την πέταξε πάνω στο αμάξι..ξαφιασμένος ο Αποστόλης βγαίνει έξω..και εκεί ήταν..μόλις βγήκε δεν πρόλαβε να κοιτάξει δεξιά αριστερά και ο Γιώργος του δίνει μια με το πόδι του και τον βάζει κάτω και αρχίζει να τον σαπίζει στο ξύλο..εγώ γρήγορα γρήγορα ντύνομαι και βγαίνω από το αμάξι...τον είχε κάνει χάλι..
Γ:Παλιοσαβούρα μην ξανά πειράξεις την Βάσω μου θα την ξανά πατήσεις πολύ πιο άγρια..παλιό μαλάκα..{του λέει ενώ τον πιάνει από τον γιακά του πουκάμισου του και τον βάζει μεσα στο αμάξι..}
Με είπε ΒΑΣΩ ΤΟΥ;;;😨Γ:Βάσω μου είσαι καλά;{μου λέει τάραγμένος..}
Β:Μια χαρά..σε ευχαριστώ..Του λέω και έρχεται κατά πάνω μου με πέρνει αγκαλιά και αρχίζει να κλαίει..
Β:Γιώργο τι επαθεςς;
Γ:Συγγνώμη..
Β:Τι για ποιον λόγο..;
Γ:Συγγνώμη που άργησα, συγγνώμη αν αργούσα ακόμη λίγο και σου έκανε κάτι αυτός ο μαλάκας θα τον σκότωνα ειλικρινά..Έχω μείνει και αρχίζω να τον αγκαλιάζω όσο πιο σφιχτά μπορούσα..
Β:Μου φτάνει που ήρθες..
Γ:Πάμε να φύγουμε..είσαι καλά;
Β:Αφού είμαι μαζί σου είμαι μια χαρά..Με άφησε με φιλισε στο μέτωπο και μου είπε..
Γ:Να προσεχείς..
Β:Φοβάμαι..
Γ:Όσο ζω και αναπνέω δεν θα αφήσω κανέναν μαλακα να σε πειράξει..θα είμαι πάντα εκεί..δίπλα σου..
Β:Σε αγαπώ..
Γ:Και εγώ..Μου είπε καθώς έμπαινε μέσα στο αμάξι..
Χτύπησα γρήγορα θυροτηλέφωνο..Ι:Πεστα μας όλα..
Πέφτω στην αγκαλιά της Ιωάννας και αρχίζουν τα δάκρυα να τρέχουν..
Μ:Ωχχ..ΤΩΡΑΑ
Και αφού τους είπα το περιστατικό είπαν πως πρέπει να αλλάξω αριθμό και να είμαι πάντα μαζί τους..διότι αυτός είναι τρελός και δεν ξέρω κι εγώ που μπορεί να φτάσει..
Ι:Να τον καταγγείλουμε;
Β:Όχι..
Μ:Μα πας καλά..μετά από όλο αυτό;;
Β:Ουφφ πάω για ένα μπάνιο..
VOUS LISEZ
Το Πεφταστέρι❤
Roman pour AdolescentsΑυτή η ιστορία μιλάει για την ιστορία τριών κοριτσιών,όπου θέλει να μας δείξει ότι με την αγάπη είναι όλα δυνατά,και ότι δεν τα παρατά με με την πρώτη ευκαιρία..αλλά αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε.Έτσι κι αλλιώς τίποτα δεν είναι εύκολο στην ζωή..θέλ...