Έτσι πήραμε τις τσάντες μας βάλαμε μπουφάν και κατεβήκαμε στο αμάξι..Σε μόλις 10 λεπτά είχαμε φτάσει στο λύκειο..
Β:Πάλι νωρίς φτάσαμε,αφού σας λέω ξεκινάμε πολύ νωρίς από το σπίτι..Ούτε καν πρόλαβα να βαφτώ λίγο σαν τον δράκουλα είμαι..
Ι:Σιγά το νωρίς ρε Βάσω,υπάρχουν και τουαλέτες ξέρεις..
Μ:Καλά σου λέει Βάσω πήγαινε στις τουαλέτες θα σε περιμένουμε στο κυλικείο..
Β:Οκευυ πάω δεν θα αργήσω πολύ..
Ι:Οκευυ..Βγήκαμε από το αμάξι και χωριστήκαμε..Η Βάσω πήγε τουαλέτα και εγώ με την Μαρία πήγαμε στο κυλικείο..
{Σκέψεις της Βάσως}
Πωω πρωί πρωί βαριέμαιιι..πάλι καλά μια αλλά και τελευταία σχολική χρόνιααα..υπέροχαα!Α(ποστόλης):(ο νταης του σχολείου)μπα..μπα..μπαα τι βλέπω το Βασουλίνιι μουυ μόνο τουυ που πήγαν οι φιλενάδες σου μωρό μουυ;;
Β:Όπα οπα οπα για κάτσε πρώτων λέμε και καμία καλημέρα ζοντόβολο και θυμησε μου ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να με λες μωρό ΣΟΥΥ;
Α:Αχχ μωρέ έχει νευράκια το κορίτσι μουυ..
Β:Πάρε τα χέρια σου από πάνω μου βλάκα..
Α:ΒΛΑΚΑΑ;Τάσο πιάστην από την άλλη,Θανάση κράτα της τα χέρια..
Β:Τι κάνετε αφήστε μεε..Βοήθειαα..
Τ(άσο):Μην τσιρίζεις πρωί πρωί στο αυτί μου..
Θ(ανασης):Εδώ κάτω πρωί πρωί ποιος να σε ακούσει μωρό..Άρχισαν να γελάνε όλοι μαζί καθώς ο Αποστόλης μου είχε ξεκουμπώσει το μπουφάν και σηκώσει την μπλούζα και με φιλούσε παντού..εγώ ταραγμένη τσίριζα αλλά δεν με άκουγε κανείς..
Γ(ιώργος):Άφηστε την ήσυχη..
Α:Ωππ..το φλωράκι της δευτέραςς!
Γ:Είπα άφησε την..
Α:Καλά ντε μην φας..Εμείς οι δύο δεν τελειώσαμε ακόμη..{μου ειπε κοιτάζοντας με}Αυτό το παιδί με έσωσε..ήταν πολύ όμορφος γυμνασμένος με πράσινα μάτια και ανοιχτά κάστανα μαλλιά φορούσε ένα τζιν και ένα μαύρο μπουφάν..φαινόταν πολύ διαφορετικός..
Γ:Είσαι καλά;{Μου δίνει το χέρι του να σηκώθω}
Β:Μέχρι που ήρθες εσύ..ευτυχώς δηλαδή που ήρθες..δεν ξέρω τι θα μπορούσε να είχε γίνει..
Γ:Ναι αυτό..επί την ευκαιρία Γιώργος...Μου δίνει το χέρι του..
Β:Βάσω χάρηκα..
Γ:Τι πας;
Β:Τρίτη εσύ;
Γ:Δευτέρα..
Β:Ααα μια χαρά..
Γ:Ναιι..
Β:Εμμ κοιτά πρέπει να φύγω γιατί με περιμένουν..αλλά θα ήθελα να στο ξεπληρώσω κάπως όλο αυτό..θέλεις αν δεν έχεις κάτι να βγούμε για έναν καφέ το απόγευμα..;
Γ:Χμμ..σήμερα έχω προπόνηση αλλά μπορώ αύριο μπορείς;
Β:Φυσικά!
Γ:Ωραία..Ανταλλάξαμε αριθμούς και χαιρετηθήκαμε..
Γ:Χάρηκα αν είναι τα λέμε..
Β:Κι εγώ!Τα λέμε..
Μετά από όλα αυτά ετρεξα στα κορίτσια που σίγουρα θα με εκραζαν που άργησα τόσο..
Μ:Τι έκανες τόση ώρα στην τουαλέτα.;;
Β:Ποια τουαλέτα ρεε..έγιναν πολλά.
Ι:Σαν τι;ΜΙΛΑΑ..Αφού τους διηγήθηκα τι έγινε έμειναν με ανοιχτό το στόμα..
Μ:Τι καλούληςς αυτός ο Γ...Γ...
Β:Γιώργος..
Ι:Ευτυχώς που βρέθηκε και αυτός να λες..
Β:Ναι ήταν περίεργο..αλλά κάτι ένιωσα όταν μου έδωσε το χέρι του..ήταν τόσο απαλό..
Μ:Λογικό θα ήταν από το σοκ που πέρασες..
Β:Όχι ήταν κάτι σαν..σαν..
Ι:Σανν;;Έρωταςς μήπως;
Β:Εμμ..τίποτα ρε απλώς χάρηκα που με βοηθήσε..Ιωάννα μην λες βλακείεςς τα αγόρια δεν είναι του στυλ μαςς..Ντριννν..κουδούνιι τα κορίτσια χωρίστηκαν στις αίθουσες τους..
Παιδιά αυτό ήταν το δεύτερο part,ελπίζω να σας άρεσε..Τελικά τι πιστεύετε ότι θα γίνει με τον Γιώργο και την Βάσω..;;🔜
Καληνύχτα αγάπεςς..επόμενη ενημέρωση αύριοοο❤❤❤
YOU ARE READING
Το Πεφταστέρι❤
Teen FictionΑυτή η ιστορία μιλάει για την ιστορία τριών κοριτσιών,όπου θέλει να μας δείξει ότι με την αγάπη είναι όλα δυνατά,και ότι δεν τα παρατά με με την πρώτη ευκαιρία..αλλά αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε.Έτσι κι αλλιώς τίποτα δεν είναι εύκολο στην ζωή..θέλ...