Part 1o❤

75 5 2
                                    

Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 7 παρά τέταρτο άλλοι θα το έλεγαν νωρίς εγώ θα το έλεγα αργά διότι μέχρι να ετοιμαστούμε θέλουμε 1 ώρα..Έτρεξα γρήγορα στο δωμάτιο της Μαρίας και άρχισα να την γαργαλάω μπας και ξυπνήσει αλλά τίποτα έτσι πήρα ένα μαξιλάρι και άρχισα να την χτυπάω μήπως και ξυπνήσει..Έπειτα πήγα στο δωμάτιο της Βάσως πήγα δίπλα στο αυτί της και λέω ψιθυριστά 'Βάσωωω..Βασουλίνι ξυπνά θα φάω το τοστ σουυ..' για ποτέ σηκώθηκε πάντα πετυχαίνει..Πήγα γρήγορα γρήγορα στην κουζίνα και ετοίμασα 3 τοστ και 2 τσάσκες γάλα γιατί σε εμένα δεν αρέσει το γάλα και πινω κάθε πρωί φυσικό χυμό..Μόλις τελείωσα ετρεξα στο μπάνιο δεν πρόλαβα είχε μπει ήδη η Μαρία..
Ι(ωάννα):Μαρία σε ποσό βγαίνειςς;;
Μ(αρία):Σε κάνα 10λεπτο..
Ι:ΤΙΙΙ;;Αλήθεια τώρα..
Μ:Ναιι..
Ι:Τι θα κανείς τόση ώρα εκεί μέσα;;
Μ:Θα πλάθω κουλουράκια πωω σαν τι θέλεις να κάνω ας πούμε βάφομαιι..
Ι:Πφφ καλά..ΒΑΣΩΩ..
Β(άσω):Τι θέλεις κορίτσι μου καλό πρωί πρωί και φωνάζεις;;
Ι:Που είσαι;
Β:Κουζίνα τρώω..
Ι:Οκευυ..νόμιζα πως ακόμα κοιμοσουν..
Β:Τιι..πλάκα κανείς και να μου έτρωγες το τοστ ΧΑ! δεν χαζεψα ακόμα..
Ι:Αα ναι είναι κι αυτό..ΜΑΡΙΑΑ ΤΕΛΕΊΩΝΕ..
Μ:Βγαίνω ηλίθια σκάσεε..
Ι:Πως το 'παθεςς;;
Μ:Όλο δικό σου..
Ι:Επιτέλους..
Γενικά έχουμε ένα πρόβλημα το πρωί με το μπάνιο😂είναι οποίος προλάβειιι..δεν έκανα πολύ ώρα μπήκα έπλυνα δόντια βάφτηκα απαλά λίγο ρουζ ένα απαλό μπεζ κραγιόν και μάσκαρα φόρεσα το τζιν μου μια ασπρόμαυρη ριγέ μπλούζα και πήγα στην κουζίνα οι άλλες ακόμη έτρωγαν..
Ι:Άντε θα αργήσουμεε..
Β:Σιγά μωρή ακόμη 7 και είκοσι είναι..
Μ:Εγώ είμαι έτοιμη!
Ι:Κι εγώ..έξω βρέχει;;
Β:Ναιι εδώ και 10 λεπτά..
Ι:Εεε όχι:((
Μ:Ωραίος καιρός ρρ:((
Ι:Υπέροχος ρρ..
Β:Θα πάμε με το αμάξι μου για να μην πηγαίνουμε με τρία..
Μ:Οκευυ..
Ι:Εντάξει..πάω να βάλω παπούτσια!

Αυτό ήταν αγάπες μέχρι εδώ δεν είναι και κάτι σπουδαίο αλλά ελπίζω να σας άρεσε! Μέχρι το βράδυ θα ανέβει και δεύτερο part μέχρι τότε σας αγαπώω❤❤❤❤

Το Πεφταστέρι❤Where stories live. Discover now