Part 17o❤

24 2 0
                                    

Τελευταίο φανάρι στην σειρά..πφφ θέλω να ξεβαφτώ και να πέσω στο κρεβάτι..είμαι μπερδεμένη..τι ήταν το φίλι στο μέτωπο και το πριγκίπισσα;
Πφφ..αν ήθελε κάτι άλλο θα το έκανε σήμερα Μαρια αυτό σημαίνει ωραία περάσαμε αλλά μόνο φίλοι..τέλεια:((..

~ΒΑΣΩ~

Το βλέμμα του ήταν αφοσιωμένο στον δρόμο..σε κάποια φάση τρομαξα λιγάκι..δεν μίλησα καθόλου άφησα την ησυχία να παραμείνει μέσα στο αμάξι..λες να μην έκανα καλά που τον ξανά φιλισα;Μήπως θέλει άλλη απλώς να ήταν μεθυσμένος λιγάκι;ΠΦΦ..Θα ξέρω αύριο..

~ΙΩΑΝΝΑ~

Άνοιξα την πόρτα είχε συναγερμό τον βγάζω ανοίγω τα φώτα και πάω στο μπάνιο..καμιά τους δεν είχε έρθει ακόμα..πλένω τα μούτρα μου βουρτσιζω δόντια πηγαίνω στην κουζίνα και βάζω ένα ποτήρι νερό είχα σκάσει εφαγα 10 κρεπες στην σειρά:(αφορμή για να αρχίσεις γυμναστήριο Ιωάννα..

~ΜΑΡΙΑ~

Τα φώτα είναι κλειστά..άφησα την τσάντα μου στον καναπε και πήγα στο δωμάτιο της Βασως τίποτα..Άνοιξα την πόρτα της Ιωάννας όπου κοιμοταν αγκαλιά με το μαξιλάρι της..δεν άντεχα ισα ίσα που ξεθάφτηκα και έπεσα ξερή στο κρεβάτι..

~ΒΑΣΩ~

Β:Καληνυχτα..
Γ:Τι μόνο καληνυχτα..;
Β:Γιώργο μήπως δεν ήθελες κάτι παραπάνω από μια φιλία διότι μέσα στο αμάξι ήσουν κάπως..βασικά ξέρεις κάτι αστο θα είσαι μεθυσμένος..
Γ:Χμμ..νομίζα πως οι μεθυσμένοι δεν θυμούνται τηλέφωνα από έξω..
Β:Θυμάσαι τον αριθμό μου;
Γ:Αμε!
Β:Μιλα..
Χ:6984294228

Τότε τρέχω στην αγκαλιά του...Δεν ήταν όνειρο τελικά..με ήθελε πραγματικά..
Ανέβηκα με το ασανσέρ γιατί πονουσαν τα πόδια μου από τα τακούνια..ανοιξα την πόρτα όλα κλειστά..κλιματιστικο ανοιχτό είχε μια ωραία ζεστουλα..κάποια όμως το ξεχάσε ανοιχτό..το έκλεισα πήγα στην κουζίνα ήπια ένα ποτήρι νερό και πήγα να πάρω τις πιτζαμες μου..παιρνοντας από το δωμάτιο της Μαρίας ήταν πάνω στο κρεβάτι με τα ρούχα της και κοιμόταν βαθιά..θέλω να μάθω τι συνέβειι😏Η Ιωάννα πάλι χαλαρή..μόλις βγήκα από το μπάνιο πήγα στο δωμάτιο μου έβαλα ξυπνητήρι και καληνύχτα σας..

Άλλο ένα part έφτασε στο τέλος του..ελπίζω να σας άρεσε..μέχρι την επόμενη ενημέρωση φιλιά πολλά και καληνύχτεςς❤❤❤

Το Πεφταστέρι❤Where stories live. Discover now