Annemin Kocası ve Babamın Karısı

414 9 3
                                    

Şimdi ise tek isteğim uykuydu . Belki 7 yıldır gördüğüm kabustan uyanabilirdim ...

" Pamira , Pamira yavrum uyansana " bu ses anneme aitti . Benden bir seçim bekleyen anneme . Gözlerimi açtığımda annem ve babam yanımdaydı . Bana beni önemsemeden verdikleri kararlardan bahsediceklerdi . Ne güzel bir gün dimi !

" Pamira ' m lütfen bizi affet . Böyle olmak zorundaydı . Sana kötü bir aile oluyorduk . Pamira hafta içi annende hafta sonu ise bende kalıcaksın . Ama artık hepimiz mutlu olucaz hiç merak etme kızım . Çünkü annenle biz başka kişilerle hayatımızın geri kalanını devam ettiricez ."

Gülüyordum . Sinirden gülüyordum . Boşandıkları yetmiyormuş gibi başıma üvey anne ve üvey baba getiriyorlardı .

Ama artık gerçekten yeterdi . 7 yıl oldu . Ve bende mutlu olmayı hak ediyorum . Artık ne yaparlarsa yapsınlar . Karşı çıkmıycam . Onlar nasıl yeni aileleriyle mutlu oluyorsa bende olucam . Sonuçta artık iki ailem var değil mi ?

Hatta annemin kocası ve babamın karısı ile tanımak için sabırsızlanıyorum . Onları da mutlu edicektim , kendim de mutlu olacaktım .

" Siz nasıl mutluysanız öyle olsun anne ve baba " diyip ikisine de sarıldım . Böyleydi . Bundan sonra ağlamak yoktu . Çikolata yoktu . Hayır , çikokata vardı . Uyku da vardı . Ama üzülünce değil mutlu olunca .

Yataktan kalktım . Ve normal bir şekilde aşağıya indim . Koltuğa oturup telefona baktım . Bu evde kalmak istemiyordum . Biraz hava iyi gelirdi .

Telefonu açtığımda karşıma 59 tane cevapsız arama çıktı . 2 tanesi annemden , 2 tanesi babamdan , 10 tanesi en iyi arkadaşım olan Fulya ' dan diğer 45 tanesi ise sevgilim Aras ' tandı .

Sevgilim vardı . Ama ben onu sevmiyordum . Ne için mi sevgiliydik ? Aras 1 yıl önce falan inek , gözlüklü , sivilceli , diş telleri olan sıska biriydi . Bense her zaman popülerdim . Nedeni soyadımdı ya da sosyal olmamdandı . Bilmiyorum .

Arasla dalga geçen diğerlerini görünce onunla sevgili oldum . Ama ona yalan söyledim . Gerçekten sevdiğimi . Çünkü ona acıdığımı düşünmesini istemiyordum . Bir süre sonra o da bana aşık olmuş . Şimdi ise Aras kasları kaç kilometre önceden belli olan dersleri asan ve yakışıklı sevgilim .

Aras ' ı aradım . Aradığım an açtı .

" Nerdesin sevgilim , niye açmıyorsun ? "

" Uyumuşum sevgilim. Buluşalım mı ? Sana anlatmam gereken bazı şeyler var . "

Aras ' a her şeyi anlatabiliyordum . Iyi kalpli biriydi . Bana karşı her zaman da sadıktı .

" Buluşalım sevgilim . Benimde sana anlatmam gereken şeyler var . "

Iki Tane Üvey Abim VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin