Diğeri gelip " Ben de Koral Yalman . " dedi . Bir adım daha yaklaşıp " Ama sen bana abi diyebilirsin " diyip sarıldı .
Harika bir de başıma üvey abi çıkmıştı .
Ben de abime (!) sarıldım . Sonuçta mutlu olmayacak mıydım ?
" Pamira istersen abini daha iyi tanı . Hadi onu odana götür orda konuşursunuz ." dedi annem .
Bende hiç itiraz etmeden onu odama götürdüm .
Odama girdik ve koltuklara oturduk .
" Soru cevap oynayarak birbirirmizi tanıyabiliriz , sen ne dersin ? " Güzel fikirdi .
" Tamam " dedim , sakindim . Nedenini bilmoyordum ama huzurlu ve mutluydum . Annem gülüyordu , üvey babam (!) ın gülùmsemesi bile beni mutlu etmişti . Şimdi ise üvey abimle soru cevap oynıycaz . Çok hızlı değişen bir hayatım var . Galiba hızlı değişen hayat değil de bendim .
" O zaman ilk ben başlıyorum . "
Kafamı evet anlamında salladım .
" Kaç yaşındasın ? "
" 17 . Sen ? "
" 19 ." Dedi gülümserken . Nedense onlar gülümsedikçe benim mutlu olasım geliyordu . Belki de annem ile babamın boşanması iyi olmuştu . O gülümserken benim gözüm onun gamzesindeydi . Allah ' ım bu ne kadar güzel bir gamze ! Benim gözlerimi fark etmeden gözlerimi onun gözlerine sabitledim . Gözleri maviydi . Eskiden maviyi çok severdim çünkü hep bana ailemle yaşadığım olayı hatırlatırdı . Ben 5 yaşındayken piknik yapıyorduk . Ben uçurtma uçurmak isteyince annem ve babam da bana yardım etmişti . Onlar sayesinde uçurtmam uçuyordu . Çok güzeldi , gökyüzündeki görüntüsü . Annem , ben ve babam hepimiz mutluyduk . Neyse .
Abim evet artık ona abim diyebiliyordum . Çok iyi anlaşmıştık . Iyi biriydi . Abimle biraz daha soru cevap oynadıktan sonra onların burada kalıcaklarını öğrenmiştim . Abimin odasıda benim odamın karşısındaki odaydı . Hayatım iyi gidiyordu , mutlu .
Abimle soru cevap oynarken annesinin öldüğünü , mimarlık okuduğunu ve sevgilisi olmadığını öğrenmiştim . Nasıl sevgilisi olmadığını bir türlü anlayamadım . Abim olmasa şu anda ona evlenme teklifi bile edebilirdim . Sadece hayatı hakkında bunları değil daha bir çok şeyde öğrenmiştim .
Bugün günlerden cuma olduğu aklıma geldi . Ne güzel bir gündü . Bir de yarın babama gidip üvey annemle tanışacaktım , umarım bugünkü gibi her şey güzel olurdu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iki Tane Üvey Abim Var
HumorDiğeri gelip " Ben de Koral Yalman . " dedi . Bir adım daha yaklaşıp " Ama sen bana abi diyebilirsin " diyip sarıldı . Harika bir de başıma üvey abi çıkmıştı ! * Gülmeyebilirsiniz , katogeriye bakmayın . * * KURGU TAMAMEN BANA AITTIR * *KÜFÜR IÇERI...