" Buluşalım sevgilim . Benimde sana anlatmam gereken şeyler var . "
Telefonu kapattıktan sonra evden çıktım . Nereye gideceğimi biliyordum . O da biliyodu . Bizim her zaman gittiğimiz bir tepe vardı . Orayı fazla kimse bilmediği için bizim yerimizdi . Ne zaman konuşmak istesek oraya giderdik .
Tepeye vardığımda Aras ' ın orda olduğunu gördüm . Yanına oturduktan sonra beni kendine çekip sarıldı .
" Ilk önce sen başla Pamira ." dedi . Yüznde umutsuz bir ifae vardı .
" Annem ve babam boşandılar . Annem ve babam başka kişilerle evleniyorlar . Ve ben bundan sonra mutlu olma kararı aldım . Şimdi sen anlat ."
" Gidiyorum." Nasıl ? Beni bırakıp gidemezdi . Gitmemeliydi .
"Ne!" Ses tonum yükselmişti .
" Annem beni 1 yıllığına Ingiltere 'deki bir koleje götürecekmiş . Ben derslerimi asmaya başladığımdan beri piskoloğa gidiyorum ya hani piskolok demiş . Başka bir ülke , başka arkadaşlar ."
" Seni özliycem sevgilim " diyip ona sarıldım . Yapacağım bir şey yoktu .
Bir süre sarıldıktan sonra o gitti . Ben biraz daha oturdum . Bugün olanları düşünmeye başladım . Annem ve babamı , Aras 'ı ...
Eve geldiğimde odama çıktım . Nedensizce uyumak istedim . Gerçi uyumak bana iyi gelmiyordu ama rüya görüyordum . Ve bunu seviyordum . Çünkü gerçek hayat bir kabustu .
#####################
Sabah 05.46 ' da kalkmış olmanın huzursuzluğu vardı üzerimde . Yaz tatilinde bu kadar erken kalkmak istemiyordum .
Elime yarım bıraktığım bir kitap alıp okumaya başladım .
O bir mafyaydı . Ama ben ona aşıktım . Belki ölücektim . Ama o öldürecekti . Bana hayatımda aşkı tattıran adam .
Okumayı bıraktım . Böyle bir hikaye gerçek hayatta olamazdı . Ölmekmiş , aşık olmakmış , mafyaymış ... Bu 3 klişe içinde yazılan kitaplar , hayal güçlerinin esirleri ...
Başka bir kitap aldım ve okumaya başladım . Bir yandan da ağlıyordum . Kitabın adı Sol Ayağım ' dı . Insanların isterlerse neler başarabileceğini gösteriyordu . Bende mutlu olabilirdim . Olucaktım da . 5 harfli bir kelimeyi yaşamam ne kadar zor olabilir ki ...
Saate baktığımda 09.38 olduğunu gördüm . Aynamın karşısına geçtiğimde çığlık atmak istiyordum . Mutlu olmak istiyorsam önce saçlarımdan başlamam gerekiyordu galiba .
Banyoma gittim ve işlerimi bitirdikten sonra çıktım . Saçlarımı taradıktan doğrusu saçlarımla 3 .Dünya Savaşı ' nı yaptıktan sonra elime geçen saçlara baktım . Bununla zorlasan bir peruk olabilirdi herhalde .
Üstüme doğru düzgün bir şeyler giydikten sonra çok klişe bir şey olacak belki ama kuoföre gittim ve saçlarımın ucunu su yeşiline boyattım . Ben yeni saçlarımı beğenmiştim . Ve mutluydum .
Eve girdiğimde karşımdaki manzara benden daha mutluydu . Annem , annemin yaşlarında bir erkek ve benden çok az , büyük bir erkek gülerek bir şeyler anlatıyorlardı .
Brni fark ettiklerinde annem yanıma gelip "Bu daa beniim kızım " dedi . Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken annemin yaşlarındaki adam bana doğru yaklaşıp " Ben Faruk Yalman . Annenin kocasıyım . O yüzden sen bana baba de tamam mı ? " dedi .
Nasıl ! Annem beni çağırmadan evlenmiş miydi ? Annemin bana verdiği değer gözlerimi yaşartıyor (!) gerçekten. Faruk amcanın tavırı çok baba gibiydi ama bunu ne için yaptığını anlamamıştım . Sonuçta anneme daha yakın davranabilmek için yapmış da olabilir .
Diğeri gelip " Ben de Koral Yalman . " dedi . Bir adım daha yaklaşıp " Ama sen bana abi diyebilirsin " diyip sarıldı .
Harika bir de başıma üvey abi çıkmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iki Tane Üvey Abim Var
MizahDiğeri gelip " Ben de Koral Yalman . " dedi . Bir adım daha yaklaşıp " Ama sen bana abi diyebilirsin " diyip sarıldı . Harika bir de başıma üvey abi çıkmıştı ! * Gülmeyebilirsiniz , katogeriye bakmayın . * * KURGU TAMAMEN BANA AITTIR * *KÜFÜR IÇERI...