Atatürk ' ün Akrabası

264 6 1
                                    

Bugün günlerden cuma olduğu aklıma geldi . Ne güzel bir gündü . Bir de yarın babama gidip üvey annemle tanışacaktım , umarım bugünkü gibi her şey güzel olurdu ...

Yeni aileme iyi geceler diliyip pijamalarımı giydim . Yatağa yattıktan sonra bir süre toz pembesi duvarlarımı izledim .

################

Saatin 1 olmasına rağmen hâla uyuyamamıştım . Heyecandan değildi , sıkıntıdandı . Aklıma Asuman teyzenin bana okuduğu masallar geldi . Bütün üvey anneler kötüydü . Korkuyordum . Üvey annem beni istemezse , ya kızı varsa ve beni partiye göndermezseler ...

Galiba ben iyice saçmalıyorum . Unutmayalım benim gerçek anne ve babam var . Ama artık onlarında ailesi var . Neyse .

En sonunda yemek yemeye karar verdim . Zaten çok açtım . Yani şu anda yesem bir fil kasar kilo alabilirdim . Öyle .

Aşağıya indiğimde mutfağın ışığı açıktı . Mutfakta ise abim su içiyordu. Beni gördüğünde göz kırpıp tek kaşını kaldırarak neden burda olduğumu sordu . Size demiştim dimi abim olmasa şu anda ona evlenme teklifi edebilirim diye . Bir hayal edin . Üstsüz bir Koral Yalman . Ne kadar yutkunmak istesemde yapmadım . " Acıktım . " dedim . Sesim uykulu çıksa da ben tam aksine dışarı çıksam bi 100 m koşabilicek enerji vardı . Tabi yedikten sonra . Abim bana sıcak bir şekilde gülümsedi . Ve benim gözüm yine gamzeye kaydı . Abimin sevgilisi olmamasının nedeni matematik problemlerinden daha zor . Abim giderken ben onun arkasından çıplak sırtına bakıyordum . Altındaki siyah eşortman onu daha da yakışıklı yapıyordu . Sarı saçları , mavi gözleri . Atatürkle akraba olabilme ihtimalleri beynimi ele geçirse de bir yandan onu hamile bırakmak düşüncesi ile karşı karşıya kaldım . Abim acilen bir sevgili yapmalıydı ve geceleri yatarken odanın kapısını kesinlikle kilitlemeliydi . Allah 'ım çok tövbe hamile bırakmak falan belki çoçuk gay ! Gay olabilir miydi ? Belki de bu yüzden sevgilisi yoktu . Yok ya ben bugün saçmalama kotasını doldurdum bence . Yine saçmalıyorum . Bunlar hep beynimin oyunları . Bir kere Atatürkle akraba olan bir kişi neden gay olsun ? Dimi . Evet çok mantıklı ayrıca zekice . Bence ben üstün zekalı bir kızım . Ben bunları düşünürken sandiviçi yapmayı bitirmiştim ki yapmayı bildiğim tek şeydi . Dolaptan meyve suyu çıkarıp masaya oturdum . Çok kaba bir şekilde yedikten sonra yani şu halimi annem görse beni eldivenle sever o kadar . Biraz televizyon da oyalandım ki zaten gecenin bu vaktinde ne bekliyorsam .

###################

Uykumun geldiğini hissedince odama çıkıp uyudum .

Iki Tane Üvey Abim VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin