Güzellik

283 9 0
                                    


Uykumun geldiğini hissedince odama çıkıp uyudum .

Bu sabah beni annem uyandırmadı , babamda . Bu sabah beni abim uyandırdı .

" Hadi kalk bakalım aç kız seni babanlara bırakıyım . " Babamlara gidiceğimi dün soru cevap oynarken öğrenmişti de bu bana ne demeye çalışıyordu ? Aç kız . Ben aç falan değildim akşam yemeği yememiş mağdur bir kızdım .

" Sensin aç ." dedim ve yataktan kalktım . Böyle bir anı yaşıyacağımı hiç düşünmemiştim . Yani ablam veya abim olmadı ama ben de hiç kardeş istemedim . Konuyu açtan kardeşe getirdim . Neyse .

" Sana güzellik demek isterdim ama şu anki halin yüzünden çarpılmaktan korkuyorum Pamira . " Ilk önce yastık atmak istesemde sonra aklıma daha iyisi geldi ve dolabıma yönelip 1 yıldır yıkanmayan bu yüzden beyaz rengi grinin en sonunu tonunu almış siyahsı bir renge bürünmüş çoraplarımı aldım . En sevdiğim çoraplar. Neden mi böyle bir çorabım var ? Ben küçükken hep babama özenirdim . Ama annem izin vermezdi . O yüzden hep temiz olmuştu eşyalarım . Ama 1 yıl önce kavgaları benden ön plana çıkınca bende bunu yapmaya karar verdim . Şimdi bu ustalık eserim çorapcığımla abimi biraz tiksindirelim . Arkaya bir tane kötü kadın gülüşü . Nihahaha . Abiciğim ne olduğunu anlayamadan suratına çoraplar yapıştı . Yapıştı derken mecaz anlamından çıkmış gerçek anlamından bahsediyorum . Bir an gözlerim yaşardı . Çoraplarımla gurur duyuyordum . " Pis kız " dedi yüzünü iğrenir gibi yapıp sonra yüzünden zorlayarak çıkardı . Baya zorladı . Sonra da benim suratıma attı ama saçıma geldi . Lanet . " Gıcık " diyip elime kıyafet aldım ve banyoya geçtim . Duşumu aldıktan sonra üstümü giyinip dışarı çıktım . Makyaj yapmaya pek gerek duymadım . Aşağıya indiğimde koltuğa yaslanmış elma yiyen bir adet Koral gördüm . Üstündeki buz mavis t-shirle ve siyah pantolonuyla yine ve yine yakışıklıydı . Beni sonunda fark ettiğinde ayağa kalktı . " Oo güzellik gelmiş " Bana güzellik demesini seviyordum . Yani en azından aç ve pisten iyidir . En sıcak gülümsememi yollayıp kapıya doğru ilerledik . Araba kapının önündeydi . Bu araba çok güzeldi . Benim böyle bir arabam olsa binmeye kıyamam lan . Neyse . Hadi bakalım şimdi bu Koral ban aç ve pis diyen ayrıca güzellik diyen Koral abim bana kapıyı açıçak mı açmıyacak mı merak içinde bekliyorum . Kapımı açtı . Açtı kapımı . Koral ' ın niye sevgilisi yoktu ? Yoksa gay miydi ? Ben oturduktan sonra Koral ' da birkaç aaniye sonra yanıma oturdu . Durun ! Bende babamın yeni evinin adresi yok ve bu arabayı sürüyor . Yoksa beni kaçırıyor muydu ? " Koral biz nereye gidiyoruz ? " Ilk defa ona ismiyle seslenmiştim . Dışımdan söyleyince ismi kulağıma daha bir güzel geldi . Tabi ben söylersem gelir . " Annen bana konumu atmıştı . " Hee . Gerçi beni bir dağ evine kaçırsa fena olmazdı ama ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Iki Tane Üvey Abim VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin