Când ajungi să fii aşa dezamajit de toţi cei pe care îi iubeşti nu te mai interesează alceva decât propria ta persoană. Aşa a ajuns si Josh McOner un băiat în vârstă de 18 ani. Când avea doar 5 ani părinţi lui au fost ucişi de către nişte hoţi de pe stradă care au vrut să-i jefuiască însă tatăl lui Josh sa opus şi aşa a sfârşit înjunghiat,mama lui Josh fusese batjocorită de către hoţi si după aceea ucisă la rândul său.
Când Josh aflase că părinţii lui au fost ucişi a avut o depresie foarte urâtă. Unchiul din partea tatalui său a luat toată averea micului Josh sub pretextul că îi este tutore. Acum Josh împlinise frumoasa vârstă de 18 ani, unchiul său abia a vrut să-i returneze averea nepotului său însă asta era legea.************
- Unde eşti la ora asta?
- La un prieten?
- De câte ori trebuie să mai repet că n-ai voie să ieşi din casă fără voia mea?!
- Te rog să mă ierţi Josh dar era o urgenţă.
- Vorbim noi când te întorci acasă.
- Te ro...
Ce neruşinat cum poate să îşi facă de cap in halu ăsta când eu ii spun să stea dracu in casă de nu il bat de-l ia mama dracu.
Eu sunt Josh McOner şi am 18 ani abia împliniţi, idiotu cu care vorbeam adineauri era iubitul meu Gefry si e o curvă masculină. Vine el acasă si atunci să-i aud explicaţiile.
Este trecut de ora 23:40 şi curvuliţa mea acum intră in casă.
- Unde ai fost Gefry?îl inteb eu pe un ton satanic specific mie.
- Aaaaa ve-vezi t-tu Josh e-eu am
f-fo-fost la un bun prieten da acolo am fost. Spune acesta balbait şi parcă nici măcar pe el însuşi nu se credea ce scoate pe gură.
- Stii Gefry am crezut ca ma cunosti destul de bine. Ce ţi-am impus eu cand ai intrat in casa mea? Spun pe un ton neobişnuit de calm.
- Să nu te înşel,să nu ies din casă neînsoţit,să nu îți ies din cuvânt şi să fac ceva doar atunci când imi spui tu. Spune acesta cu faţa in pământ și strângând din pumni ştiind ca o sa și-o ia destul de rău. - Gefry iubirea mea vino cu mine.
- Stai nu esti supărat. Spune acesta surprins.
- Nu iubirea mea te-am iertat de data asta.
Acesta crezand ceea ce am spus sa mai relaxat şi a urcat cu mine la etaj până în dormitor. Acolo am inceput sǎ-l sărut sălbatic şi să-i sfâşii tricoul,am bucăţile din tricoul să-u rupt si ia-m legat mâinile de bara patului. După aceea am scos de lângă sertarul patului cuţitul meu preferat de vânătoare si am inceput să-i sfartec pantalonii până la boxeri. Ma-m aplecat spre mugurasii lui si am inceput să-i ling ca pe o îngheţată. Într-un final i-am dat si boxeri jos şi la-m pătruns dintr-o dată,bietul Gefry gemând de durere.dupa ce mi-am dat drumul în interiorul său am luat din nou cuţitul si am început să-i crestez pielea fină şi albă ca făina grâului. Acesta se tot zvarcolea ca un peste pe uscat lovindu-mă cu piciorul in zona sensibilă. L-am lasat sa se mai liniştească dupa care i-am tăiat testiculele si penisul indesanduile in gură. Păcat ca nu mai ascultat astea au fost ultimele cuvinte auzite de catre scumpul si mincinosul meu Gefry.Va urma....
*Cel de la media este Josh McOner*