13. rozbitý

305 45 6
                                    

Nastal podzim, což znamenalo, že měl Jamie plné ruce práce.

Vzduch byl studený, zachycoval se mu hravě v krku a rozptyloval ho od povinností, které představovaly nejednoduchý úkol – zakrýt všechny rostlinky a keře, kterým by mohl mráz ublížit, do starých novin, zachovat je živé jenom o trošičku déle, aby je mohl ukázat Aidenovi, až příště přijde.

Jenomže když Aiden konečně přišel, nedíval se na kytky.

„Jamesi, j-já..." A pak se skácel, kolena mu podklesly a padal k zemi. Jamie se rozeběhl a chytil chlapce dřív, než se mohl roztříštit jako sklo, položil ho opatrně do trávy, zatímco mu narychlo rozhrnul košili. Modřiny byly zpátky, pohmožděné plíce měly problém se nafukovat a pravé zápěstí bylo zkroucené v úhlu, který nutil Jamieho otřásat se.

Pramínek rubínové krve mu stékal z koutku roztržených úst a Jamie si chtě nechtě pomyslel, že i takhle vypadá krásně, bledý a zlomený, vystavený zrakům všech na chladem spálené trávě. Měsíční záře byla natolik chytrá, aby se nenechala chytit v jeho vlasech, místo toho přes ně tančila a balila je do nadpozemské záře.

Ve spěchu mu prohledal kapsy, jestli v nich nenajde mobil, aby mohl zavolat záchranku, ale nebyl tam, a když se Jamie zvednul, že najde pomoc jinde, všiml si, že ho chlapec bezhlesně pozoruje.

A málem mu zamrzla všechna krev v žilách. Protože Aidenovy tmavé oči najednou neabsorbovaly světlo. 

Odrážely jej, podobně jako střep ze zrcadla.

AgapéKde žijí příběhy. Začni objevovat