Part 14.

2.2K 175 11
                                    

Celé dopoledne jsem se těšil na Liama. Jelikož mi byla chvíle dlouhá a já se opravdu nudil. Proto jsem se sebral a šel si zaběhat. Celou dobu za mnou jelo černé auto. Kdybych nevěděl, že mě má někdo hlídat, řekl bych, že mě někdo sleduje. Zastavil jsem se pro kafé. Ale to co jsem viděl mi vyrazilo dech. Liam a nějaká holka se objímali. Vždyť říkal, že má pracovní schůzku.

S brekem jsem utíkal domů. Odemkl jsem dveře a ihned si lehl do postele a začal plakat.

Niall: Už mi nikdy nepiš. Jsi jen lhář. Nenávidím tě!

Liam: O čem to mluvíš NiNi?

Niall: Doufám, že sis užil „pracovní schůzku"?

Liam: Taková zábava to nebyla, ale naštěstí ten projekt se mi podařilo rozjet.

Niall: Ty asi nevíš, o čem mluvím, že?

Liam: To netuším. Co se stalo?

Niall: Rozhodl jsem se ti udělat radost a opravdu začal pravidelně běhat, ale když vejdu do kavárny vidím jak se muckuješ s jinou holkou!

Liam: Muckuješ? To je roztomilé baby girl, ale bylo to úplně jinak.

Niall: Nesměj se mi. Jasně bylo to jinak. Proč jsi mi neřekl, že jsi zadaný?

Liam: Jestli myslíš mojí sestru, tak jsem zadaný od svého narození. Tak blondýnka, byla moje sestra Mia.

Niall: A jak si mám být jistý.

Liam: Proč mi nemůžeš věřit Nialle? Vždyť se podívej, co pro tebe dělám. Je toho málo? Jestli jo tak mi řekni, co mám sakra udělat. Protože já už vážně nevím.

Niall: Děláš toho dost, jen jsme nezačali dobře a je to prostě těžký.

Liam: Ty jsi žárlil, že jo? Máš mě rád?

Niall: Myslíš, že kdybych tě neměl aspoň trochu rád, že bych tě nechal dělat takové věci, které mohl Zayn po třech měsících?

Liam: NiNi mrzí mě to, ale asi bude lepší si držet zase nějaký ten čas odstup.

Niall: Myslíš, že našemu vztahu prospěje, když se bude schovávat za kamery a smsky? Kurva já se na to rande těšil i jsem chtěl jít si koupit novou košili. Ale to už je jedno.

Liam: Vztah? Ty vážně se mnou něco chceš mít?

Niall: Kdybych nechtěl, nedělám, co dělám a myslím, že jsme měli nějakou dohodu Daddy. Zavoláš?

Liam: Málem jsem zapomněl, už jdu na to baby girl.

*Nový díl. Včera jsem vydala u jiných povídek a na tuhle nebyla nálada ani čas. Budu ráda když mi napíšete jaká je situace mezi Liamem a Niallem. Miluju vás Evson :* *


Najdu si tě!  ✔️ (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat