Chtěla bych vám z celého srdce poděkovat za něco. Co jsem si myslela, že bude úplně nemožně a to za 4000 přečtení a pře 700 hvězdiček. Jste neuvěřitelný a já jsem ráda, že jsem se rozhodla, tento příběh napsat. Na další díl se můžete těšit ve středu. Zítra zase asi ukáže aktualizace a tenhle díl. Blbe mi to: / nevím co s tím
Ráno jsem se probral dřív než Liam. Byl tak sladký, když spal. Člověk by do něj neřekl, že dokáže být i tak vášnivý. Jeho vlasy byli v roztomilém rozcuchu, pusinka mírně našpulené a chvějící se řasy. Byl dokonalý. Jenomže bylo osm hodin ráno a obřad začíná za čtyři hodiny. „Li lásko vstávej" pohladil jsem ho po tváři. On jen něco zabrblal, otočil se spal dál. Usmál jsem se. Něco mě napadlo. Lehce jsem proplul rukou pod jeho boxerky a uchopil jeho penis. On vzdychl.
Začal jsem rychle pohybovat. Nevěřil jsem, ale on se udělal během minuty. Nekecám. Buď se mu něco zdálo. Jinak si to neumím vysvětlit. On otevřel oči a vytřeštil je na mě. Posadil se a normálně zčervenal! „Dobré ráno" a vstal z postele. Já se potichu zahihňal. „Dobré ráno lásko." Přešel jsem k němu a vášnivě ho políbil.
On se na mě usmál. „lásko já pojedu. Musíš se pořádně najíst a já potom pro tebe přijedu." Oblékl se. „Li chtěl bych ti něco říct." On ale šel ke dveřím. „Povíš mi to potom. Musím se jít chystat. Tak Pááá" rychle me políbil a odešel.
„Miluju tě" špitl jsem si pro sebe a rozešel se do koupelny, kde jsem se rozplakal. Byl jsem připravený mu to říct a i mu říct, že jsem připravený. Ale ono mu asi na tom nezáleží. Postavil jsem se k zrcadlu a podíval se na sebe do zrcadla. Je teď pravda, že vztah s ním mi opravdu prospívá. Takové tělo jsem neměl nikdy. A to jsem to dokázal za pouhý měsíc. Vyčistil jsem si zuby a potom jsem se celý umyl a oholil. A potom jsem se vydal ke skříni.
Vytáhl jsem košili, kravatu, spodní prádlo a to hlavní oblek. Začal jsem se oblékat a první šok. Košile moc velká. To skryju kalhotami, jenomže ty na mě nedrželi. „Kurva co mám dělat." A pak jsem se podíval na oblek z maturitního plesu. Tam jsem tančil svůj první tanec se Zaynem. I když mi ubližoval potom. Musím, říct byl to krásný vztah a já ho nikdy nepřestanu mít rád.
Usmál jsem se a oblékl si ho. Padl jako před lety, jenomže teď jsem vypadal lépe. Oblékl jsem si kravatu a čekal, až přejede Liam.
Nemusel jsem čekat dlouho a uviděl jsem ho v nádherném obleku. Vlasy měl vyčesané a uhlazené.
K tomu se usmíval od ucha k uchu a v ruce držel nějakou obálku. „Co to máš Liame?" O se usmál a posadili jsme se do auta.
„Ale tak nějak jsem si zjistil, že nejedou na svatební cestu. Tak jsem jim dal zájezd na Hawai." Usmál se. A já se na něj vykuleně podíval. „Bože Liame. To muselo stát moc peněz." On se přiblížil a políbil. „Neřeš to ano? Je to dárek a já chci udělat aspoň trochu dojem, že se o tebe postarám." Já jsem se usmál. „Děkuju Li." Políbil jsem a objal. „Chtěl jsem ti-". On mě ale přerušil. „Jsme tady" a hned vystoupil a otevřel mi dveře.
Stáli jsme před krásným a honosným kostelem. Musím říct, že to bylo dokonalé. Po tváři mi ztekla slza. „Neboj se my budeme mít ještě krásnější." Já jsem se usmál a šli jsme dovnitř, kde už byla moje mamka a můj táta, který moji orientaci neschvaloval. „Ahoj mami a tati" řekl jsem. „Chtěl bych vám představit svého přítele Liam. Liame to jsou moji rodiče." Liam jim podal ruku a pozdravil je. „Jsem Maura" usmála se mamka a Liam mrkl.
„Vybral sis úžasně zlato vypadá skvěle." Řekla mamka nahlas. Já jsem se usmál a na Liamovi bylo vidět jak znervóznilo. No a potom jsem se podíval na tátu. „On je vážně na chlapi? To je škoda takový kus chlapa." A odešel.
Mě se začali tlačit slzy do oči. „NiNi zlato neplakej." Políbil mě Liam a my odešli k oltáři.
Pohled Liama – Oslava po obřadu.
Je asi hodin večer. Celou svatbu jsem byl neskutečně nervózní. Až tady jsem se uvolnil. Bylo to skvělé. S Niallem jsme tancovali a jedli. A celkově blbli. Teď mě NiNi na chvíli opustil. Prý musí předat novomanželům dárek. Vystoupil na pódium s kytarou a já jsem se usmál. „Brácho, nenapadlo mě nic originálního. Tak jsem vám napsal písničku a budu rád, když si na něj zatancuje váš první novomanželský tanec." Usmál jsem se a začal zpívat písničku, kterou jsem znal. I Want to Write you a Song.
Usmíval jsem se celou dobu na něj. Až jsem cítil malou ruku na svém rameni. „Mauro" usmál jsem se a podíval jsem se na ni. „Směl bych vás požádat o tanec?:" ona se usmála a mou ruku přijala. Začali jsme spolu tancovat a najednou začala mluvit.
„Jsi strašně milý chlapec Liame. Celé odpoledne vás s Niallem pozoruji a nikdy jsem ho neviděla takhle veselého ani se Zaynem. Nevím, co se mezi nimi stalo. Ale jsem ráda, že si můj malý chlapeček našel někoho tak úžasného." Usmál jsem se. „Jsem moc rád, že jste se mnou spokojena. Byl jsem nervózní." Ona se lehce zasmála. „Už jsi dokázal dost jak ti na něm a na dojmu záleží. Ta dovolená byla úžasná. A já tě zase ráda přenechám svému synovi." Otočil jsem se a tam stál NiNi.
Políbil jsem ho a hned začal tancovat. „Co jste řešili?" zeptal se po chvíli. „Nic pro tvoje ouška. Jenom tvoje maminka je ráda, že mě máš." Niall se usmál a začal mě táhnout z parketu a dotáhl do takového malého o osvětleného altánku.
„Co se děje Nialle?" zeptal jsem se vyděšeně. On se nadechl. „Musím ti něco říct. Dusím to v sobě celý den a myslím, že teď je skvělá příležitost." Usmál se a chytl mě za ruce. „Miluju tě Liame Payne."
A já jsem ztuhl.
*Nový díl. Tak doufám, že svatba se vám líbila. A budu se těšit u dalšího dílu. Miluju vás Evson :* *
PS: Vím, že mě chcete zavraždit: D
ČTEŠ
Najdu si tě! ✔️ (Probíhá korekce)
FanfictionCo se stane, když si začnete s někým sexuálně psát? On vám po čase nabídne setkání, ale vy ho nechcete vidět. Jenomže on se rozhodne jinak. Cover by: Ronnie_Payne #648 v Fan Fikce 28. 6. 2016 #462 v Fan Fikce 29. 6. 2016 #363 v Fan Fikce 30. 6. 2016...