Part 5.

3K 200 9
                                    

Líbí? To je slabé slovo. Ten kluk je dokonalý. Bože mě se postavil! Jenom z toho jeho pohledu.

Niall: Líbíš a nejen mně.

Usmál se a poslal zprávu

Liam: Že vím, komu se líbím? Není to náhodou malý Niall :D.

To snad nemyslí vážně?! Já ho nemám malého! A zaječel jsem ječet, jak malá holka.

Niall: Není malý. Je velký!

Liam: Vážně? Tak mi to dokaž! :P

Niall: Sám sis o to řekl.

Vůbec jsem nepřemýšlel, co dělám a jaké by to mohlo mít následky. Prostě jsem se nahý vyfotil a fotku mu poslal. No následně jsem litoval.

Liam: Hezká výbava. Řekl bych, že je krásný. Ale zklamu tě princezno mám ho mnohem větší.

Když jsem uviděl tu fotku tak mi spadla brada. To se do mně nikdy nemůže vejít. Proboha co to řeším.

Liam: Copak? Nelíbím se ti?

Niall: Ne jsi krásný. Jen mně nikdy nenapadlo, že může byt tak velký.

Liam: Co kdybychom si zase napsali baby girl? Ale tentokrát bych přitvrdit.

Niall: Ano DADDY

Liam: Dobře Baby girl. Už jsi pro Daddyho nahý, že?

Niall: Ano DADDY. Prosím, co mám dělat.

Liam: Už sis někdy hrál se svojí dírkou?

Niall: Ne DADDY.

Liam: Výborně. Tak si hezky ve své pusince navlhči prstík a opatrně si ho strč do zadečku, ale nehýbej.

Udělal jsem, jak řekl. Navlhčil jsem si tři prsty pro později a opatrně si ho dal do svého zadečku. Bylo to něco nového a úžasného.

Niall: Mám DADDY. Co dál?

Liam: Bože Nialle. Jen ta představa, že bych mohl být v tobě mě tak vzrušuje. Dál hýbej prstíkem, a když budeš chtít tak přidej. Ale jen jeden. Bylo by to moc.

Niall: Ano DADDY

*o půl hodiny později*

Niall: Děkuju DADDY, že jsem se mohl udělat.

Usmál jsem se a poslal to. Opravdu to bylo něco skvělého a nového. Už jsem se těšil na další psaní.

Liam: Nemusíš děkovat baby girl. Byl si hodný chlapeček, proto sis to zasloužil. Ale teď bohužel musí DADDY do práce. Takže baby girl se umyje. A bude dělat něco veselého a ne myslet na svého bývalého přítele. Pááá

Cože?! Ale vždyť já mu o Zaynovi nepsal. To bude určitě jen nějaká náhoda. Ale jak řekl, tak jsem udělal. Celé odpoledne jsem byl venku. V parku s kafem. Občas jsem měl pocit, že mě někdo sleduje, ale jen mi hrabe.

Ne to se mi nezdálo.

*Další den a další nový díl, budu ráda, když mi napíšete názor a co bude následovat. Docela by mě zajímalo co od názvu a celkově povídky očekáváte. Miluju vás Evson :* *

Najdu si tě!  ✔️ (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat