Part 21.

1.8K 154 9
                                    

@Ronnie_Payne bych chtěla moc poděkovat za cover :3 proto ji i dnes věnuji díl :3

Liam: Dobré ráno zlatíčko. Dneska tě vyzvednu kolem šesté tak buď připravený a vem si tu krásnou košili, co ti pošlu k obědu.

Přečetl jsem si zprávu a protřel jsem si oči. Proč mě budí v sedm?! Vytřeštil jsem oči. Kurva to snad ani ona takhle brzo nestává. Ne ta jistě ještě spí.

Niall: Proč jsem si zasloužil takové brzké probuzení?

Poslal jsem zprávu a loudavým krokem jsem došel do koupelny. Došel jsem si na záchod, potom jsem si začal čistit zuby, A nebojte, ruce jsem si umyl. Nejsem prase. S kartáčkem v puse jsem si otevřel zprávu.

Liam: Aby si zlatíčko mohlo jít zaběhat před snídaní. Protože já už jsem ve své domácí posilovně a od půl šesté cvičím.

Musel jsem se zasmát. Proboha do koho já jsem se to zamiloval. Sbohem pizzo, hranolky, Hamburgy, kolo a Nandoo's už se neuvidíme. Udělal jsem křížek na těle. „Amehn" zamumlal jsem s plnou pusou pasty. (Nikoho neurážím. Jen se mi to sem hodí.)

Niall: Tak to je úžasné od včerejška se netěším na nic jiného. Doufám, že tam slyšíš tu ironii.

Když už jsem byl vzhůru a věděl jsem, že snídaně mi přijde až kolem deváté. Tak jsem se šel ustrojit do svého nového oblečení na běh. Nastavil si mobil a začal jsem utíkat. Za mnou samozřejmě jelo auto. Nepokoušet utíkat se jim rozhodně nebudu. Měl jsem za sebou asi prvních 45 minut. Zastavil jsem se a viděl přijaté tři zprávy.

Neznámé: Ahoj tady Louis. Těším se, až tě uvidím a někoho jsem si možná našel. Dneska přijde tak mi ho musíš okouknout.

Niall: Ahoj není problém. Už se těším. Ale dárek ti koupím dodatečně. Dneska po běhaní mám odpočívat, ať jsem fit na noc.

Zayn: Nemůžou tě chránit stále!

Nechápavě jsem se kolem sebe rozhlédl a polkl. Nikoho jsem neviděl.

Liam: Pochopil, ale potřebuješ fyzičku, abys mi stačil později v posteli.

Niall: Tady si někdo věří, že mu dám.

Liam: Ty mi dáš a bude se ti to líbit.

Niall: O té druhé věci nepochybuju, ale radši to necháme osudu.

Usmál jsem se a rozeběhl jsem se domů a stále jsem měl špatný pocit v žaludku kvůli Zaynovi.

Takže doběhl jsem domů a před bytem na mě čekala snídaně a svačina. „Super." Vydechl jsem a šel se hned najíst. Ani nevím, jak rychle jsem to snědl a už jsem byl ve sprše. Potom co jsem nahý po bytě hledal boxerky. Jsem si je oblékl a sedl si na gauč.

Liam: Neměl by jsi chodit nahý po bytě někdo tě může sledovat.

Zamračil jsem se a podíval se směrem, kde je kamera. Ano už jsem aspoň jednu zjistil

Niall: Sleduješ mě jenom ty a už si mě viděl. A nemám se za co stydět.

Usmál jsem se. Poslal jsem ji a začal se koukat na svůj oblíbený pořad.

Liam: To nemáš. Ale i tak se hlídej.

Usmál jsem se a zamával mu do kamery.

Liam: Taky mávám.

A teď už jsem se zasmál. Tohle bylo děsiví, roztomilí, okouzlující zároveň.

Čas utíkal rychle a mě zazvonil oběd. Vzal jsem si ho, ale mě zajímala hlavně ta košile. Byla nádherná.

Liam: Doufám, že se líbí.

Niall: Je nádherná. Děkuju,

Liam: Pro moji princeznu jenom to nejlepší.

Usmál jsem se a šel se věnovat jídlu no a potom jsem se začal pomalu chystat na večer.

*Nový díl. Hurááá. Dneska žádné kecy. Jenom mi pořád není OK tak uvidíme. Děkuju a miluju vás Evson :* *

Najdu si tě!  ✔️ (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat