Epilog

2.5K 161 17
                                    

Položil mě něžně na postel a začal mě lehce líbat na krku. U toho mě hladil po bocích. Přejel přes můj zadeček a já stihl. „Neboj se. Bude se ti to líbit." Políbil mě na nos a já se zahihňal. „Můj Niall se vrací." Au tak tyhle slova zaboleli. Hraně jsem se usmál. On si svlékl triko.

Jak dlouho jsem neviděl tu jeho dokonalou postavu? Asi 3 dny. Zahihňal jsem se nad tím. „Copak?" usmál se na mě. Já se jen nevinně zaculil. „Nic. Jenomže jsem se těšil, až uvidím tvoje dokonalé tělo." Klekl jsem si a políbil ho na bradavku. „Ni" řekl a pohladil mě. Vím, že ho to nevzrušovalo a neměl ro rád, ale já nemohl odolat. „Promiň."

Pohladil mě po tváři. „ Neomlouvej se ty můj skřítku." Já se usmál a lehl si znovu na poste. Liam si svlékl kalhoty a správně si mě nastavil. Nalehl na mě a začal mě něžně a jemně líbat. Nic kolem nás neexistovalo jenom my a naše těla. Polibky se pomalu měnili ve vášnivé a dravé.

Pomalu začal sestupovat na můj krk. Tam mi dělal malé červené flíčky. „Li." Vzdychl jsem, když se dostal na moje bradavky. Jednu si vzal mezi prsty a tu žmoulal a druhou si vzal do pusy. Nejdříve ji obkroužil jazykem a potom okusoval. Bylo to tak úžasné, jak se mě po takové době zase dotýkal. „Ach Li." Vzdychl jsem a zaklonil hlavu.

Vrátil se zpátky k mým rtů a lehce se políbil. Ze šuplíku vytáhl lubrikační gel. Já jsem se na něj pobaveně podíval. A on se jen usmál. „Budu opatrný." A políbil mě. Sundal mi trenky a i sobě. Mohl jsem vidět jak jeho penis je už v pozoru.

Na sucho jsem polkl. Už je tady ta nervozita. Najednou jsem to nechtěl. Začalo se kolem mě všechno stahovat. A najednou mě Liam políbil a všechen stres byl pryč. Najednou jsem se uvolnil a zase vše bylo tak jak mělo být. Liam pomalu do mě vnikl jedním prstem, druhým a třetím. Třetí bolel hodně, ale já věděl, že mě musí roztáhnout. A to hodně.

„Jsi krásný." Pošeptal mi do ouška a nalehl na mě. Dal si gel na penis a obkroužil svým penisem kolem mého vstupu. „Neboj se." Já jsem se usmál. „Miluju tě Li." On mě něžně políbil. „Já tebe taky princezno" a začal mě líbat a do mě vstupovat.

Byl tak velký. Z očí mi začali téct slzy. Snažil jsem se být silný. Jenomže on byl tak velký a mohutný. Liam na nic nečekal a vstoupil do mě celý. Odtáhl se a začal slíbávat slzy. „Neplakej princezno" a znovu mě začal líbat. Trvalo docela dlouho, než jsem si zvykl a kývl na Liama, že může.

Pomalu se ve mně začal pohybovat. Docela to bolelo, ale když jsem uviděl Liamův obličej jak si to užívá. Hned jsem je zavřel a přitáhl si ho do polibku. Jemně do me vnikal. Bylo to úžasné. Potom přidal trochu na rychlosti. „Ni jsi tak úzký." A to narazil na moji prostatu. „Liame." Vykřikl jsem. On se usmál a začal narážet jenom tam.

Bylo neuvěřitelné, jak naše těla byly sehrané. Jak vše bylo v jednom rytmu vzdechy, pohyby, pleskání kůže. Vše bylo tak intenzivní a tak úžasné, že jsme se společně udělali. Liam pomalu ze mě vyšel a já věděl, že krásnější poprvé jsem si přát nemohl. Lehl si na záda a já se k němu hned přitulil.

„Bylo to krásné děkuju princezno," a políbil mě do vlasů. Já jsem se usmál a políbil ho na bříško. „Já děkuju Li, že jsi byl tak něžný. Ale i tak si myslím, že mě zítra bude bolet zadek." Zasmál jsem se a i on se zasmál. „Máš krásný zadeček princezno" a políbil mě na rty. Já jsem se vyšplhal výše a lehl si vedle něho.

Liam se naklonil k šuplíku a vytáhl krabičku. „Tohle mám koupený měsíc a čekám na správnou příležitost. A myslím si, že dnes nastala. Proto se tě chci zeptat. Nialle Horane. Jestli se i pře ty obtíže co jsi se mnou měl a naše krušné začátky si mě vezmeš?" a otevřel krabičku a tam byl krásný prstýnek z bílého zlata.

Bylo neuvěřitelné, že ještě před pár měsíci jsem se trápil zlomeným srdcem a pak přišel on a změnil mi můj svět k nepoznání. Převrátil ho k dobrému a já poprvé opravdu vidím jaké je to být milován. „Ano Li. Vezmu si tě." A políbil jsem ho.

On mi nasadil prstýnek a já se rozbrečel. „Neplakej princezno." Políbil mě. „Jsem moc šťastný a miluju tě."

A tak si mě našla osudová láska. Měl pravdu, když řekl Najdu si tě!

Najdu si tě!  ✔️ (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat