6.Gün

1.6K 104 81
                                    

Naruto: Başım ağırıyor.Sana ihtiyacım var .Hinata...Beni kaçırsana '~'

Ramenime Üfleyen Kadınım: ...
Naruto:?
Ramenime Üfleyen Kadınım: Kapa çeneni salak.Kaçırmak mı?Orangutan kraliçesi ayağına gelse yüzüne arap sabunuyla tükürürsün,kendini ne zannediyorsun sen ya?Sarışın falan etkildin oh bir de hamile bıraktın kaçtın seni ramen çöpü!
Naruto:Hinata...AŞKIMA NE YAPTIN SEN KIMSIN?!BENIM HINATAM ASLA BÖYLE ŞEYLER SÖYLEMEZ!H-HEM...ÇOCUK SAHİBİ OLMAYI İKİMİZDE İSTEMİŞTİK!YANİ...OLDU İŞTE...BEN...O...YANİ...İŞTE...SEN NE HALTSAN NASIL DÜNYAYA GELDİĞİNİ BILIYORSUNDUR BIR DE AÇIKLAYAYIM MI AY TERBIYESIZ BANA KARIMI GETIR DATTEBAYO!!!

Ramenime Üfleyen Kadınım:Naruto-kun...Banyoya girmiştim..Hanabi sana şaka yapmış...Çok üzgünüm.Telefonuma şifre koyacağım...

Naruto:Hinata...Hamile kalmayı istemiştin değil mi?Yani zorla...mı..Yani ben...

Ramenime Üfleyen Kadınım:Naruto-kun!Hayatım!Tabi ki i-istedim şaka olduğunu söylemiştim çok üzgünüm Hanabi'ye bir güzel kızdım.

Naruto:Emin misin /'_·`/

Ramenime Üfleyen Kadınım:Eminim!Naruto-kun'u çok seviyorum ve karnımda...Ramen taneciğimizi taşıdığım için çok mutluyum.
Naruto:HİNATA SANA YENİDEN AŞIK OLDUM DATTEBAYO!!

Ramenime Üfleyen Kadınım: (●*^*●)

28 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin