28.Gün-FİNAL

1.1K 79 51
                                    

"Bugün Sai-san ve Shikamaru-san gelecek değil mi Naruto-kun?"
"Evet..Onları karşılasak iyi olacak.Daha doğrusu ben karşılayacağım.Peki sen nasıl hissediyorsun?Karnın ağır mıyor değil mi?Başın nasıl peki?Ayaklarına masaj yapmamı ister misin?"

"H-Hayatım ben iyiyim.E-Endişlenme lütfen.Boruto ve Minato'yu da uyuttum.Onlar da oldukça iyiler.Bizim için endişlenme ve onları karşılamaya git."
"Öyle diyorsan..Peki gelirken sana en sevdiğin Dango'yu alacağım."
"Z-Zahmet etme canım.."
●●
"Sai!Shikamaru!Hoşgeldiniz'ttebayo!"
"Bak..Bak Naruto!?"
Sai,morlaşan göz torbaları ile oldukça çirkin görünüyordu.Cebinden çıkardığı kırık telefonu yüzüme tuttu.
"Fazladan attığın 1140 fotoğraf ile telefonum bozuldu.Hafızası doldu ve hata vermeye başladı..Tam İno ile konuşurken hem de!Sinirden kırdım..Kimin sayesinde acaba?KALÇAM..KOLUM VE TELEFONUM."
"Shikamaru,Sai'nin psikolojik bir tedavi görmesi lazım durum çok ama çok ciddi dattebayo."

"Ciddi mi?Naru-"

"Sai.Çok fazla yorucu iş yapıyorsun biraz sus lütfen."

"Sai-kunnnn~~"İno'nun çığlığı ile yerinden sıçrayan Sai'ye sinsi bir bakış attım çünkü benimle daha fazla uğraşamayacaktı.
'"Seni çok özledim sevgilim~CANIM KOCAM~"
İno'nun herkesin önünde Sai'nin dudaklarına yapışması mı yoksa Sai'nin öpücüğü alırken eliyle 'bu iş tamamdır"işareti yapması mı?(Y.N:"👍" Bu işaret minna)
Adam..Bari bu durumda doğal davran'ttebayo..
Temari-san'ın tepkisi daha sadeydi.Shikamaru ile 'uzun"-tamam sade değil-sarıldılar.

"İçeri girdim ve poşetleri yere bıraktım.Mısır patlatacaktık.Hinata'nın canının çektiğini duyunca-Her zaman bana söylemez demek ki gerçekten canı çekmişti-Mısırları aldım.Koltukta uyuya kalan Güneşimin narin dudaklarına minik bir öpücük kondurdum ve onu kucağıma aldım.
"H..Hayatım?"
"Üzgünüm..Uyandırdım mı?"
''H-Hayır!Y..Yani sorun değil."

Bebeklerimizi ellerimizde hissetmek çok güzeldi.Boruto'nun minik gülücükleri,kalbimi yerinden oynatıyor,Minato'nun beyaz sevimli gözleri ile bana bakması iyice heyecanlandırıyordu beni.Çok şanslıydım.Ailemin yanında olmak gerçekten büyük bir Nimetti benim için..Hem de..Oldukça büyük olandan..
Geçen bu 28 Gün gerçekten zorlayıcıydı Hinata'dan ayrı kalmak,onu hamileyken bırakmak,bazı dostlarımı kaybetmek...Hepsi acı şeylerdi.Ama geçmek bilmeyen bu 28 Gün bitmiş ve ve ben..Güneşime ve çocuklarımıza kavuşmuştum...

Minna!1K'ya özel ve kitabın bitimi de aslında Özel bir bölüm gelecek!
HER ŞEY İÇİN ÇOK AMA ÇOK AMA ÇOK(SONSUZCA ÇOK q(❂^❂)pTEŞEKKÜR EDERİM.SABAHIN 4.50'sinde uyku tutmayan ve Final yazan Yazarınızında kafası işte😂😂😂

28 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin