"Evet,bugün de yorucuydu ama iyiyim.Sen nasılsın?"
"İyiyim Naruto-kun.Doktor doğumun daha erken olabileceğini söyledi.Yani şu an çok yakınmış."
"Öyle mi?Eğer..Erken olursa..Ah ne diyorum ben?Ne olursa yanında olacağım ve sana yetişeceğim."
"Teşekkürler Naruto-kun..Yanımda olacağını biliyorum.."
"Evet.Öyle olacak..Bugün..Görevde bir arkadaşımızı kaybettik.Gözcüydü.Onu kurtaramadık.."
"Hayatım.."
"Biliyorum..Bunları anlatarak seni üzmek istemiyorum ama..Ölen arkadaşımın da hamile bir karısı vardı..Ben..Onu kurtaramadım.."
Çatallaşan ses tonunu düzeltmeye çalışsa da kifaye etmedi.Hıçkırıklarına engel olamadı genç adam.
"Hinata..Hinata..Neden..İnsanlar neden ölmek zorunda?!Onu bekleyen karısına ne diyeceğiz?!Orada..Ben de olabilirdim..Sensiz yaşamayı..Ölmeyi düşünemiyorum."
"Naruto-kun.."
"Sen..Sen de
ağlama Güneşim..""Naruto-kun..Döneceğini biliyorum.Sensiz olmayı,düşünmeyi bırak..Söylemek bile boğazımı düğümlüyor.."
"Hinata..Teşekkür ederim..Beni bekleyen dünyalar güzeli bir karım ve çocuklarım var.Ama..Onunda vardı..Acı..İnsanların..Geriye bıraktıkları çok acı..""Naruto-kun...Hayatım..Hislerini anlıyorum..Neji-niisama'yı kaybettiğinde..Ben de senin gibi düşünüyordum..Ama..O..Bunu senin için yaptı..'Bizim' için yaptı..O..Çok güçlü ve cesur bir insandı..Kendini feda etti..Biliyorum..Bu acının nasıl bir şey olduğunu biliyorum..Ama..Güçlü olmak zorundayız.."
"Haklısın..Neji...Gerçekten ...Mükemmel bir insandı..Benim için yaptıklarını boşa harcamayacağım ve güçlü olacağım...Hayır.
olacağız..
Sen,ben..'Ailemiz'güçlü olacak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
28 Gün
Short StoryNaruto,verilen görev nedeniyle, 4 Haftalığına Konoha'dan ayrılmalıdır. Lakin,eşi Hinata hamileyken onu yalnız bırakmak istemez ama bu görev köy için çok önemlidir.Bu yüzden ayrılır ve Hinata ile 28 gün boyunca yazışır.