27.Gün

1.2K 81 122
                                    

"Eh..B-Bu s-saçma bir soru oldu datteba-"
Cümlemi tamamlayamadan beni öpen Güneşime şaşırdım ve ben de karşılık verdim.Ellerimi iki yanağına koydum ve daha da yaklaştım.Bir süre böyle devam ettik.Bitmesini istemediğim sayısız anlardan birisiydi ve güneşimin dudakları kendisi kadar narindi.Birbirimizden ayrıldık ve Güneşim başını göğsüme yasladı.Ellerimi tuttu.
"Seni çok özledim."
"Ben de seni..Buradayım..ah!Aklıma gelmişken.."
"Ne hayatım?"
Naruto:

Beyaz Suratlı sahte gülüşlü Sai:Naruto

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz Suratlı sahte gülüşlü Sai:Naruto..Bak gerçekten bebekler ve siz çok tatlısınız ama...360 resim de fazla değil mi..İno ile birlikte o kadar fotoğrafımız yok da...
######
''Artık evimize gidebilir miyiz?"
"Gidebilirsiniz ama Eşinizi yormayın bol bol dinlensin."
"Tamam bana bırakın dattebayo!"
##
Evimize girdiğimizde kapıyı açtım içeri girdik.
"Hinata,sen uzan.Çocukların bezlerini ben değiştiririm."
"Hayatım..Çok teşekkür ederim."
"Teşekkürler gerek yok.Ama salonda uzanmak istediğine emin misin?"
"İçeri de olursam sizi pek göremem."
"Tamamdır."
####!!!
"Boruto!Minato!Uyuyun bakalım.Babacık bezlerinizi değiştirdi ve karnınızda tok olduğuna göre uyuma vakti geldi.Hadi bakalım."
"Minato isimi gerçekten çok iyi oldu Naruto-kun."
Arkama döndüm ve gülümsedim.Boruto'nun da özel bir anlamı vardı.(Y.N:Anladığım kadarıyla Neji'nin adıyla da referanslıymış yani anlamı Cıva demekmiş sanırım Neji'nin anlamı ile ilgili olabilir anladığım kadarıyla)
###
"Evet hazır mısınız?"
"Naruto-kun..Yemeği yapman...Çok kibarca.."
"Elbette!Ramen!Hadi bakalım.."
"Hinata.."dedim.Başını göğsüme yaslamıştı.Sıcaklığını vücudumda hissediyordum.Saçlarını okşadım ve öptüm.
"Naruto-kun.."Başını hafifçe kaldırdı ve bana baktı.
"Biz..Şimdi..Gerçek bir aile olduk değil mi'ttebayo?"
"Evet Naruto-kun.."Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Eh?Bu öpücük ne içindi"
"İçimden geldi..Y-Yapmasa mıydı-"
Bu sefer onu şaşırtan ben oldum ve onu öptüm.Ayrıldığmızda,ellerini dudaklarına götürdü.
"N..Naruto-kun.."
"Güneşim..Gerçekten çok mutluyum.."
"Ben de..."Ellerini boynuma doladı ve yatakta doğruldu.
"H-Hinata?"
"Bunu yapmak istedim..Çünkü korktum..Bir daha sana sarılamazsam..Seni göremezsem.."
Sıcak nefesini boynumda hissediyordum.Kollarımı beline doladım ve onu kendine daha da yaklaştırdım..
"Buradayım..Daima..Sonsuza kadar yanında olacağım Ramenime Üfleyen Kadınım.Telefonumda böyle kayıtlıydın.."

"N-Naruto-kun..B-Ben seni.."
"Beni nasıl kaydettin?"

"Kahramanım Ramen soslu Naruto-kunum."
"G-Gerçekten çok uzunmuş."
"E-Evet.."
"Bu arada..Hinata..?"
"Evet Naruto-kun?"
"Minato ve Boruto'yu annem ve babamın mezarına götürmek istiyorum.Aynı zaman da Neji'nin..."
"Hayatım...Götürelim."
#######GEÇ SAATLER######
Beyaz Yüzlü Sahte Gülüşlü Sai:Naruto( ಠ◡ಠ )
Naruto:O ne saçma bir emoji öyle?Gecenin bir vaktinde neden mesaj attın dattebayo!

Beyaz Yüzlü Sahte Gülüşlü Sai:İno ile telefonda konuştum.Bana Hamile olduğunu söyledi.
Naruto:Vay canına bu süper dattebayo!Tebri-
Beyaz Yüzlü Sahte Gülüşlü Sai:Intikamım acı olacak.

Naruto: ಠ-ಠ

Beyaz Yüzlü Sahte Gülüşlü Sai:Sana milyonlarca fotoğraf atacağım( ಠ◡ಠ ) Ve..Eğer oğlum olursa ve senin ileri de kızın olursa...Yandın sen Naruto..
Naruto:Sai..Sen salak mısın?

Beyaz Yüzlü Sahte Gülüşlü Sai:Beni uykusuz bıraktığın gecelerin intikamı!HİNATA-SAN BİLMİYOR AMA KALÇAM VE KOLUM GECE SENİ SUSTURMAYA GELİRKEN UYKUNDA BANA RASENGAN YAPMANDAN DOLAYI OLDU.
İNTİKAM
..
Naruto:Sai.
Hamile olan sen misin?
Ne bu agresiflik⊙ω⊙Sakin ol Г( ಠ~ಠ )Г

28 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin