Özel Bölüm

1.2K 85 124
                                    

"Yüzünüzü yıkadınız mı dattebayo?"

"Ben yıkadım dattebasa!"

"Ben de yıkadım Babacım!"

"Aferin çocuklar!Hadi kahvaltıya!"

"Bu omlet çok lezzetli olmuş annecim."

"Afiyet olsun Minato."

"Minato çok kibar değil mi annesi?"

"Hmph!O süt çocuğu dattebasa!"Boruto dilini çıkarır ve Minato'nun saçını çeker.

"Y-Yapma B-Boruto a-acıtıyor!"

"Kavgalar da hep kaçıyordun ama?! Kız gibi yumrukların var dattebasa!Seni hep bem koruyorum!"

"B-Ben şiddetten h-hoşlanmam!"

"Hoşlanmaz mısın??Sen bir ninja olacaksın!Sen Uzumaki Naruto'nun oğulusun!Yoksa değil mi-"

"Boruto!Minato'dan özür dile,bak..Kardeşin istediği gibi davranır,onunla bu şekilde konuşa-"

"Anlamıyorsun baba!O korkağın teki!Bir kıza benziyor!Bizimle yakartop oynamıyor,kavgalarda yanınmda olmuyorsun!Saçlarına bak!"

Sarışın çocuk Kardeşinin saçlarını avuçladı.
"Gözlerini kapatıyorlar!Kes şunları!"

"B-Beni rahat b-bırak!"
Lila saçlı çocuk ayağa kalktı ve kapıyı açtı ve koşmaya başladı.

"Minato!"

Naruto ayağa kalktı ve elini eşinin omzuna koydu.
"Endişlenme..Karnında kızımız var ve o da endişelenecek.Onu geri getireceğim."dedi ve arkasından koştu.
Boruto,yumruklarını sıktı.

"Ben haklıyım.."

"Boruto..Tatlım.Minato'yu anlamaya çalışmalısın..Bazılarımız..Gerçekten şiddetten hoşlanmaz..Korkabilir..Ama onları güçlendiren insanlar vardır.."
"Bunu nereden biliyorsun anne?!Yaşamış gibi konuşuyorsun?"dedi sitemle sarışın çocuk.

"Çünkü yaşadım..Ben de korkuyor,arkada kalıyordum."
Hinata ,sarışın oğlunun yanına oturdu ve elini tuttu.
"Korkunun bana verdiği tek şey..Cesaretsizliğimdi..
Ama baban..O hiçbir şeyden korkmazdı.Rakibi kim olursa olsun özgüvenle yumruklarını sıkardı.Kendisinden güçlü olan ya da olmayan..Her insana karşı baban çok cesurdu..Annen ise..Annen böyle kavramlardan uzak olduğunu düşünüyordu..Ama babanla tanışınca...
İnsanların..Güçlenebileceğinin farkına vardı..Baban hayatımı değiştirdi..Boruto,Minato'yu da anlamaya ,onu kabul etmeye çalışmalısın.Onun arkasında olursak..Eminim güçlenecektir..Ve..Lütfen onun dış görünüşüyle dalga geçme..Bu bazen...Çok kırıcı olabiliyor..Beni anlıyor musun?"

"Anne..Üzgünüm..Ama biz artık 5 yaşındayız!Ve o çok korkak.."

"Tatlım..Daha çok küçüksünüz.Bazı duyguların farkına varamayacak kadar.."

"Haklısın..Ondan özür dilemeliyim.."

"Evet tatlım.."
#########################
"Minato!Bekle beni!"
Sarışın adam küçük oğlunun arkasından koşuyordu.Ciddiye alması gerektiğinin farkına vardı ve. Oğlunun belinden yakadı.
"B-Bırak baba!"
"Minato..Nereye gidiyorsun?"
"Neji-nii'nin mezarına!"
"N-Neden ?"
"Belki beni anlar?!Onunla konuşmak istiyorum!"
"Minato!"
Sarışın adam oğlunu kucağına aldı.
"Biz..Seni anlayabiliriz.."
"Baba..B..Boruto b-benden nefret ediyor..Kardeşinin ben olmasından utanıyor!"
''Hayır..Minato,sahip olduğumuz bağlar bizler için..Çok değerli.Hepimiz seni çok seviyoruz.."
"B-Baba..."
Küçük çocuk minik ellerini babasının boynuna doladı.
"Hadi evimize gidelim'ttebayo."
#########################
"Anne!Kapı!Babam mı?Hemen bakıyorum!"
Boruto,kapıyı açtı.Babasının kucağında ağlayan kardeşine baktı ve geri çekildi.Naruto içeri girdi.Koltuğa oturdu.Kucağındaki oğlu,Minato babasının boynunu bırakmıyordu.
"Minato..Ne konuşmuştuk?"
"Hayır..."
"Hadi ama..."
"H-Hayatım!"
"S-Sorun ne?!Hinata?!"
Hinata,ellerini karnına götürdü.
"B..B-Bebek geliyor!"
"N-Ne şimdi mi dattebayo?!Hemen gidelim!"
Sarışın adam,oğlunu kucağından indirdi ve karısını kucakladı.
"H-Hayatım??"
"Bana bırak dattebayo!"
"Babamız beyaz atlı bir prens gibi!"
"Tek eksik..Bir atı yok dattebasa.."
"Sakura Ablanızı çağıracağım dattebayo!"
"A-Ama..B-Biz de gelmek istiyoruz Babacım!"
"Lütfen Minato,hemen gitmeliyiz!"
########################
"Sakura Abla!Annemler gideli sadece 10 dakika oldu!Biz de gitmek istiyoruz dattebasa!"
"Bu kadar çok mu istiyorsunuz?Gidelim öyleyse..Sarada,Yuuka!"
Yuuka ve Sarada da ikizdi.Sarada babası gibi siyah saçlara ve siyah gözlere sahipti.Yuuka pembe saçlara ve yeşil gözlere sahipti.
#######################
"Ne zaman annemi görebileceğiz Sakura Abla?"dedi Minato kafasını kaşıyarak.
"Annen şu an içeride ve onu beklemeliyiz."
"Baba,annem ne zaman çıkacak?Hey?Dede!Anneanne!Annem ne zaman çıkacak dattebasa?"

"Biraz sabret Boruto."dedi Sarada nefesini vererek.
"Ama Sarada..doğum bu kadar zor mu?Anlamıyorum..Erkekler çok bencil dattebasa!"

"N-Neden Boruto?''dedi Naruto merakını gizleyemeyerek.Sasuke de şüpheci bir bakış attı.

"Şundan dolayı Baba,
Biz erkekler zevkimiz için kadınları hamile bırakıyormuşuz!Sonra kadınlar doğum da çok zorlanıyorlarmış!"
"E..h.."
"Boruto?Zevk için ne yapılıyor ki?Annen ve baban ne yapıyor?"

"S-Sarada!"Sakura çekinerek Sarada'nın elini tuttu.

"Eh..orasını bilmiyorum ama Minato ve ben tuvalet için kalktığımızda garip sesler duyduk.Değil mi Minato?"
"Ş-Şey..B-Boruto...B-Bence..B-Bu k-konuyu k-kapatalım.."

"Hm?Neden ki?Baba?Akşam ne yapıyorsunuz?Himawari yani gelecek olan kız kardeşimizi Leylekler getirmedi değil mi?"

"B..Boruto..B-Ben.."

"Buldum Baba!''
"A-Ah?"
"Siz..."
"B-Biz?"
"Bir çeşit oyun oynuyorsunuz ve çok zevk aldığınız için o garip sesler çıkıyor değil mi dattebasa?Hehehe..Çok zekiyim değil mi Sarada?"
"Evet Boruto!Sanırım çok eğleniyorlar!Biz de oynarız!"
"KİMSE...OYUN OYNAMIYOR."
"Sasuke...Sakinleş o sadece bir çocukd dattebayo.""

"Kızımdan uzak dursun!"
"Ah...Boruto,biraz daha büyüdüğünde baban sana açıklar tamam mı?Duyduğun sesler de senin hayal ürünün ol-"
"Hayır!Ikimiz de oldukça net duyduk Değil mi Minato??"

"E-Evet.."
"Bu konu..KAPANSIN!"
Sasuke'nin son sözüyle bir daha kimse bu konu hakkında konuşmadı.
########################
Duyulan ağlama sesiyle,Naruto eşinin yanına koştu..Küçük kızlarını kucağına aldı.Kızlarının da Lila saçları ve Mavi gözleri vardı.
"Hoşgeldin Miniğim.."Sarışın adam ,Lilas saçlı kadının dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.
"H-Hey g-gördün m-mü y-yine o o-oyuna b-başlayacaklar d-dattebasa?"
"Eh şimdi mi Boruto?"
"S-Sanırım."
"Boruto!Bizi mi dinliyordunuz?!"

"Ne oyunu hayatım?"
"H-H-Hiç ramen tanem..S-Sen d-dinlen'ttebayo."
########################
-Uzumakilerin Evi-
"Hinata..Bu çok tuhaf."
"Ne hayatım?"Hinata ellerini,sarışın adamın yanaklarına koydu.
"Ben 3.kez baba oluyorum.Ama o an ki heyacan hiç değişmedi.Kalbim hızlanmaya,Boğazım kurumaya,titremeye devam ettim.Ama.."
Naruto,Hinata'nın ellerini sol göğsüne koydu ve gülümsedi.
"Burası sıcacıktı.."
"N-Naruto-kun.."
Hinata,Sarışın adamı öptü ve ona sarıldı.
"Anne?Himawari uyanmış!B-Ben..B-Böldüm S-Sanırım..Miinaatoooooo oyun başlamış sanırım!"
"Oyun ?"
"B-Boşver c-canım.."
######################
''Minato..Söylediklerim için çok özür dilerim..Annemle konuştuk..Çok düşüncesizce konuştum..Beni affeder misin?"
"T..Tamam.."
''O zaman..Boruto Sarılması!"
"H-Hey gıdıklıyor hahahhaha!"
######################
Minnaa!UMARİM ÖZEL BÖLÜMÜ BEGENMISSINIZDIR!BAŞKA CALİSMALARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!
Huhu..Berfin chan😏😏😏

28 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin