Baza danych..

363 22 4
                                    

Emma White:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Emma White:

Wygląd - czekoladowe oczy, włosy o kolorze ciemnego blondu, wysportowana sylwetka, wzrost 175 cm, mały nosek, wystające kości policzkowe, pełne malinowe usta, dwa tatuaże.

Mieszka w NY.

Wiek-17 lat.

Rodzina - młodsza siostra o rok  Vanessa i  o 9 lat Mia. Matka Eveline, ojciec zmarł w wypadku samochodowym, tak jak i starszy o 3 lata brat.

Pasje- rysownie, strzelanie, śpiew, tańczy brek dance, nielegalne wyścigi , interesuje się samochodami sportowymi i motocyklami.

Przyjaciele : Luna, Holly.

Luna Evans:

Wygląd- blondynka o błękitnych oczach, szczupła sylwetka, zadarty nosek, pełne malinowe usta, wzrost 167 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 17 lat.

Rodzina- młodszy o 4 lata brat, matka Kamila, ojciec Stevan.

Pasje: projektowanie ubrań, tańczy brek dance.

Przyjaciele- Emma, Holly.

Holly Blue:

Wygląd- rudowłosa o ciemnych jak węgiel oczach, szczupła, pełne usta, wystające kości policzkowe, mały, zadarty nosek, wzrost 170 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 17 lat.

Rodzina- jedynaczka, matka Rose, ojciec Kevin.

Pasje- fotografia, modeling, tańczy brek dance.

Przyjaciele- Emma, Luna

Vanessa White :

Wygląd- czekoladowe oczy jak i włosy, szczupła, wystające kości policzkowe, pełne malinowe usta, wzrost 172 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 16 lat

Rodzina- starsza o rok Emma i o 8 lat Mia, matka Evelin, ojciec i starszy brat umarli  w wypadku samochodowym.

Pasje: rysowanie, gra na pianinie, piłka nożna.

Przyjaciele: Amanda, Kate.

Mia White:

Wygląd- ciemno włosa o błękitnych oczach, szczupła, mały zadarty nosek, ma piegi, wzrost 140 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 8 lat.

Rodzina- starsza o 8 lat Vanessa i o 9 lat Emma,matka Evelin, ojciec i starszy brat umarli w wypadku samochodowym.

Pasje: rysowanie, śpiewanie, tańczy balet.

Przyjaciele: Lily.


Amanda Colins:

Wygląd- blondynka o morskich oczach, szczupła, wzrost 166 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 16 lat.

Rodzina- jedynaczka, matka Stella, ojciec Tomas.

Pasje: fotografia, taniec.

Przyjaciele: Vanessa, Kate.

Kate Diez :

Wygląd- rudowłosa o czarnych jak węgiel oczach, nosi okulary, szczupła sylwetka, mały nosek, wzrost 173 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 16 lat.

Rodzina- starszy brat Luke, matka Jennifer, ojciec Brad.

Pasje: koszykówka, moda.

Przyjaciele- Vanessa, Kate.

Alan Black:

Wygląd- ciemne blond włosy, błękitne jak morze oczy, wysportowana sylwetka, wystające kości policzkowe, wzrost 190 cm.

Mieszka w NY

Wiek- 19 lat.

Należy do gangu ''złota czaszka''

Pasje- gra na pianinie, uprawianie sportu najczęściej football, trenuje boks, śpiew, gra na gitarze, motoryzacja.

Rodzina- młodsza o 11 lat Lily, matka Alice, ojciec Greg.

Przyjaciele- Luke, Max.

Lily Black:

Wygląd-błękitne oczy, ciemne blond włosy, mały zadarty nosek, malinowe usta, szczupła, wzrost 146 cm.

Mieszka w NY.

Wiek- 8 lat

Rodzina- starszy o 11 lat brat Alan, matka Alice, ojciec Greg.

Pasje: śpiew, rysowanie, tańczy balet.

Przyjaciele- Mia.

Luke Diez:

Wygląd- czekoladowe włosy i oczy, wysportowana sylwetka, wystające kości policzkowe, wzrost 187 cm.

Mieszka w NY.

Należy do gangu ''złota czaszka''.

Wiek-19 lat.

Rodzina- młodsza o 3 lata siostra Kate, matka Jennifer, ojciec Brad.

Pasje: śpiew, uprawia sporty najczęściej football, motoryzacja.

Przyjaciele- Alan, Max.

Max Wilson:

Wygląd- ciemne włosy, błękitne oczy, wysportowana sylwetka, wystające kości policzkowe, pełne usta, wzrost 189 cm, posiada rękaw tatuaży i jeszcze kilka innych.

Mieszka w NY.

Wiek- 20 lat.

Należy do gangu ''złote czaszki''.

Rodzina- jedynak, matka Veronica, ojciec Richard.

Pasje- śpiew, motoryzacja, uprawia sporty najczęściej football.

Przyjaciele- Luke, Alan.








Zemsta czy Miłość (W Trakcie Pisania)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz