Rozdział 3 i 1/7 - będzie ciężko...

831 86 15
                                    

*Dzień pierwszy - Rarity i Marinette*

Zaraz do salonu Rarity przyjdzie Marinette. Co z tego wyniknie? Zaraz się przekonamy...

-umm... Dzień Dobry! - od progu krzyknęła granatowłosa

-Oh! Tak, ty jesteś Marinette? - 'wyskoczyła' Rar* z pytaniem

-umm... tak? A ty to Rarity?

-Tak! A teraz... co byś chciała porobić?

-więc.. widzę że masz dużo materiałów więc może... coś uszyjemy? albo...

-chwila chwila... ty też uwielbiasz szyć?! O mój boże! To będzie najwspanialszy dzień w moim życiu!

I tak o to dziewczyny spędziły cały dzień...

Potem Mari zatrzymała się u fioletowłosej, chyba nie musze opisywać dlaczego gdyż powinno być to wiadome.

A teraz przejdźmy do Rainbow Dash i Adriena...

------------------------------------------

CIESZCIE SIĘ ŻE DZISIAJ DAŁAM ROZDZIAŁ BO POWINNAM MIEĆ WOLNE!

ale miałam wenę więc myślę "Czemu nie? Będą zadowoleni! co z tego że miałam męczący dzień w Biesiadowie? Mam wenę więc trzeba to wykorzystać!"

I tak o to powstał rozdział...

Postaram się jutro zamiast 'Ciąg dalszy' Albo zamiast tego i tego napiszę tą drugą... 'wszystko inaczej'

A uwierzcie mi... ciężki był dziś dzień w pracy bo dostawa przyjechała ;-;

masakra... po prostu MASAKRA.......... M-A-S-A-K-R-A!!!

o 18:30 byłam w domu :P

a powinnam być o 16 :P

więc no...

ale mniejsza!

Podobał się? Chcecie więcej? To kuźwa klikasz takie coś jak '⭐' albo '+dodaj' i piszesz komentarz 'WOW super rozdział kochana! Chcę więcej!'

I macie rozdział jak w banku! ♥

Też Was Kocham Mordki ;3

Do napisania!

A i

Rar - Rarity... mój wymyślony skrót ^^ Podoba się, c'nie?

Do napisania mordki! ♥

Biedronka i Czarny Kot w My Little Pony?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz