*dzień pierwszy, po południe - Pinkie Pie, Lila, Twilight Sparkle i ktoś jeszcze...*
Pinkie Pie i Lila szły w ciszy do księżniczki Twilight Sparkle...
Gdy były na miejscu, Pinkie opowiedziała jej całą historię a Lila tylko prychała. Twilight wpadła na pewien pomysł... dobrze wiedziała że jest jeden kucyk... no dobrze, osoba która miała podobnie... no tylko podobnie bo nie 'umiała' się przyjaźnić... można to tak nazwać prawda? No nie ważne....
-wpadłaś na coś? - zapytała z nadzieją Pinkie... nigdy nie widziałam jej takiej wkurzonej....
-Spokojnie... wiem kogo wezwać - powiedziała z pewnym siebie głosem Sparkle
-DISCORD?!?!?
-nie, spokojnie.
-No to kogo?
-Ja już wiem kogo....
Twilight poszła do... umm.... cholera.... nie wiem czy ona ma to... ale oki.... Do swojej 'komnaty' czy 'pokoju'.... Tylko ona i Spike wiedzieli o kogo chodzi...
Natomiast Lila poszła do Foxy się wygadać... a Pinkie poszła do reszty, mieli wszyscy się spotkać u niej w cukierni... szykuje się niezła imprezka... a Kto jest organizatorem? NASZA PINKIE!!!!!
----------------------------------------------
O kogo tu może chodzić....? Zgadujcie dalej ^^ i jak już wiecie... to nie jest Discord... pff, on? Nigdy!
Chcecie może podpowiedź? Pff, nie dostaniecie jej!
A i sorka że wczoraj nie było rozdziału ale naprawdę miałam niezłe urwanie głowy...
Przepraszam ;-; ♥ Wybaczycie mi?
To się nigdy nie powtórzy obiecuję! Chyba....
Ale mniejsza...
Poniacze! Pytanie do Was!
Oglądaliście już 6 sezon mlp? Ja taaaak ♥ Jest ekstra! Oczywiście są tylko trzy odcinki ale jest ekstra! Jejuuuuuuu no po prostu ♥ DRAMA TIME!
Poważnie...
Ale mniejsza...
CZEKAM NA GWIAZDECZKI I KOMENTARZE!!!
W PIOSENCE NA GÓRZE ZAMIEŃCIE IMIĘ 'Zecora' NA 'Lila' BĘDZIE IDEOLO! ♥ ALBO 'Chloe' CHOCIAŻ ONA SIĘ ZMIENIŁA... ALE MNIEJSZA!
CZYTASZ
Biedronka i Czarny Kot w My Little Pony?!
FanficWielkie starcie Mistrz Fu, Biedronka i Czarny kot kontra Władca Ciem, Volpina i Bee Girl. Nagle nie wiadomo skąd pojawia się portal do innego świata. Wszyscy są wciągnięci do niego i pojawiają się w Ponyville. Są kucykami.... Zapoznają się z główny...