6. JEST NAS PO DWIE?!

316 29 12
                                    

Twilight Od razu odczytała wiadomość od Sunset. Nie była zbyt przekonana do pomysłu. Gdy czekała na Ognistowłosą, zauważyła że prawie wszyscy 'obcy' się zaprzyjaźniają oprócz Lily. Ta dziewczyna na prawdę nie chce mieć żadnego przyjaciela lub przyjaciółki. Może Sunset coś zdziała? 

Po chwili portal rozbłysł i pojawiło się 6 kucyków. Shimmer się ucieszyła na widok Twilight, natomiast pozostałe kucyki były zdziwione. Nie, może nie zdziwione... lepsze określenie to zdezorientowane. 

- cóż, więc cześć dziewczyny! to mój świat. - powiedziała nieśmiało Sparkle. 

- Woow... - tylko tyle wydusiły. Twilight oprowadziła je po zamku. W końcu stało się to, czego uniknąć nie da rady... 

- JEST NAS PO DWIE?! - wykrzyknęła 10 kucyków. 


_________________________

okej okej już tłumaczę. 

Strasznie Was przepraszam że tyle czasu nie było rozdziałów ale..

po 1. Nie miałam czasu, bo musiałam się porządnie wziąć za oceny i wgl za naukę. 

po 2. nie miałam weny :- (

a po 3. Po zakończeniu roku wyjechałam na mazury na tydzień i nie miałam czasu, a teraz cały czas wychodziłam. Teraz mam chwilę, więc też już zaglądam do innych książek. 

Właśnie wróciłam z basenu i za półtorej godziny jadę na drugi XD 


o jeju jak gorąco, u Was też? ja mam 33 stopnie...


Postaram się teraz częściej pisać, ale nie obiecuję. 


Miłych wakacji <3 i jeszcze raz przepraszam. 

Biedronka i Czarny Kot w My Little Pony?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz